melle-hjrta

Alla inlägg under maj 2011

Av Melissa - 16 maj 2011 16:32

Nu har jag inte bloggat på jätte länge så jag tänkte att jag kanske skulle kunna slänga in ett inlägg och berätta lite om vad jag har gjort under den tiden som jag inte har bloggat.

Jo snart är det ju sommarlov, ska bli jätte skönt.

Det är bara 16 skoldagar kvar faktiskt, men på skolavslutningen ska jag följa med till Grönan med Gårn.

Det kommer bli jätte kul, jag kommer vara med Johanna, Mickiz, Melinda och Miranda.

Jag längtar jätte mycket.

Men imorgon ska vi gå Sörmlandsleden, shit det kommer bli jätte jobbigt att behöva gå så långt.

Men vi kommer först åka buss ut till Tullgarn så det är ett litet plus, men sen kommer vi gå därifrån till Tomta!

Men det kommer till en vis del bli kul i alla fall.

Men igår så var jag i Skhlm med Mamma, Peter och Miranda, vi skulle sitta i publiken på Fenomen med Uri Geller.

Det var jätte kul, och jag fick med mig en autograd från Uri.

Det var ganska spännande eftersom att det var final också, och Ricu vann.

Men i föra avsnittet hade Uri spått om vilket land som skulle vinna Eurovision Song Contest och han hade spått rätt.

Alltså Azerbaijan.


Det inlägget är bra för idag, men jag kanske slänger in en bild på dagens look vi får se ;-)

heh

Av Melissa - 7 maj 2011 16:24

Nu har jag inte bloggat på länge!

Men jag har haft mycket för mig och kommer inte kunna blogga så mycket innan sommarlovet.

Men idag har jag miranda och pappa shoppat, jag köpte ett par byxor, ett linne, ett halsband, örhängen och en jätte cool ring!

Jag älskar ringen och är typ förälskad i den!

Men ialla fall jag kommer lägga ut en bild på ringen..

Vi ses!

 

Ovido - Quiz & Flashcards