melle-hjrta

Alla inlägg under april 2011

Av Melissa - 27 april 2011 14:53

Som ni kanske har märkt så har jag inte bloggat på länge.. men jag har inte kunnat eftrersom att vi inte har haft något internet.

Jag kommer nu också ta en liten paus för att ägna mig till annat.

Men jag kommer senare börja blogga igen.

Vi ses!

 

Av Melissa - 25 april 2011 19:02

Ja nu har jag hoppat över några dagar.. Men jag har en anledning!

Jag har ju varit i sparreholm för att fira mormor, det  har varit mysigt.

Vi kom ju dit på torsdagen och kom hem idag.

Vi har inte gjort så mycket, mest varit ute.

Men idag så gjorde vi oss i ordning för hem resa.

När vi kom hem så kom en utav mina kompisar (Johanna i 8.an) och hon och miranda var då.. (fick inte vara med :( diss)

Men ialla fall så jag satte mig och såg på tv, tog det lite lugnt.

Sen åt jag och mamma, sallad!

Sen ritade jag och såg på Grease på fyran och nu sitter jag här.

Men jag kommer berätta lite mer om vad vi gjorde i sparreholm.

Vi ses!

 

Av Melissa - 24 april 2011 15:45

Glad Påsk allihopa! PUSS OCH KRAM lägger ut en lite roligt bild jag redigerade förut ;D

  Vi ses!

 

Av Melissa - 22 april 2011 16:35

Vi tog med oss datorn ialla fall!

Är i sparreholm nu, har det mysigt.

Vi kom hit igår, men då åkte jag och Miranda med mormor till hennes jobb.

Vi kom hem vid typ 11 och då gick vi in till G (Gammel mormor).

Men idag har jag och Miranda varit ute och gått, och när vi kom hem fick vi korv med bröd.

Nu ska jag nog läsa lite.

Vi ses!

 

Hej

Av Melissa - 21 april 2011 13:00

tyvärr så kommer jag inte kunna blogga i helgen eftersom att vi ska åka och fira mormor! :D

Ska bli kul att komma till sparreholm, det är så litet och mysigt!

Men jag kommer blogga lite när jag kommer hem så får vi se vad jag har gjort.

Vi ses!

 

Av Melissa - 20 april 2011 21:16

Jag vet jag vet jag har inte bloggat på två dar ungefär.

Men som sagt så har jag varit hos Johanna och haft det jätte kul.

När jag kom dit så bäddade vi upp i sängen till mig, sen så satt vi vid dator en stund.

Sen gick vi ut

Hehe jag fick en skallbagge i håret så jag skrek och hoppade upp och ner^^

Men sen så spelade vi DS vilket vi har spelat jätte mycket när jag har varit där :D.

Men sen skulle sätta upp studsmattan men vi kunde inte få ner alla saker man måste ha till den så det blev inget.

Sen åt vi.

Sen så spelade vi DS och såg lite på tv, och sen så gick vi och la oss och spelade lite.

På morgonen vaknade vi av hennes låsas pappas väckarklocka men vi somnade om igen.

Efter en stund kom hennes mamma hem och väckte oss så då åt vi frukost.

Eftersom att hennes mamma hade kommit så kunde vi alla tre hjälpas åt med studsmattan.

När den var uppe så hoppade vi en stund, sen kom hennes syster Sandra och hoppade med oss.

Sen som sagt så spelade vi DS :D.

Vi åt, hoppade studsmatta och såg på 2012.

Idag så har vi ritat, hoppat studsmatta, spelat DS, påsk pyntat, städat lite, sen åkte jag hem vi halv 6.

När jag kom hem så var Felicia och Miranda där så då va jag lite med dom.

Sen så gick dom och då kom mamma hem, då berätta jag om vad jag hade gjort när jag hade varit borta.

Sen så åt jag och läste NU!

Och sen så satte jag mig vid datorn, såg på tv och nu sitter jag här^^

Snart ska jag fixa lite i rummet också.

Men!

Vi ses!

 

Hej

Av Melissa - 18 april 2011 12:06

Nu är jag äntligen hos Johanna!

Vi har precis varit ute och fotat lite, jag ska ladda upp bilderna lite senare.

Men nu hade vi tänkt och spela lite the sims 2/3..

Jag har inte kunnat blogga förens nu eftersom att jag hade packat ner datan.

Men ialla fall när vi var på väg till Johanna så gick det bra tills vi var tvugna att välja på att svänga vänster eller höger, så här gick det till:

Jag: Sväng in nu.

Peter: okej ska vi höger eller vänster?

Jag: Höger.

Peter: okej

(tystnad)

Peter: Men nu kommer vi ju ut på vägen igen..

Jag: Men prova vänster.

Peter: Ja vi kan ju inte välja på något annat.

Jag: Ja men höger kändes rätt..

Peter: Mm okej.

HEHE ^^

Men höger känns rätt eftersom att jag är högerhänt.

Men ialla fall nu är jag här.

Schemat ser väl ut så här.

  1. The sims
  2. Jag vet inte
  3. Jag vet inte
  4. Jag vet inte
  5. O.S.V

Men aja!

Vi ses!

 

Av Melissa - 17 april 2011 20:00

Det här blir sista inlägget för idag, jag är klar med packningen och i väskan ligger nu

  1. Pyjamas
  2. Kläder
  3. DS
  4. DS - spel
  5. kudde
  6. täcke
  7. lackan
  8. tandborste
  9. hårborste
  10. smink
  11. filmen 2012
  12. Datan
  13. Internet ^^
  14. Bok

och m.m

Nu ska jag lägga mig i sängen och se på Jersey Shore!

Men jag bloggar mer imorgon, då jag är hos Johanna.

Vi ses!

 

Ovido - Quiz & Flashcards