melle-hjrta

Alla inlägg under mars 2011

Av Melissa - 31 mars 2011 19:39

Okej idagggg då...? Jo jah började vid kvart över 8 men jah åkte med Johanna <3.... vår första lektion var No: fysik åå teknik då vi har Birgitta men hon var inte där så vi hade en vikarie (Simon) åå då typ skulle vi se på planeter åå så men datan DAMPA XD men sen funka det. Men ialla fall efter det hade vi NO: Biologi åå Kemi med Jenny åå då höll vi på att läsa om njurarna och njursjukdomar åå sånt så vi är inne på Biologi nu.

Sen hade vi Svenska med Linda, och jag hade gjort klart allting så jag skrev istället.

Men vi hade lunch sen i 1 och ½ timme så jag och Johanna gick till gårn och spelade Wii åå då körde vi Super Mario Bros.

Men sen var det dansuppvisning vid typ halv ett så då gick vi och satte oss vid scenen.

Sen släppte dom in alla i gympasalen och vi försökte få så bra platser som möjligt men vi satt till slut inklämda i ett hörn -.-

Aja sen så kom Maria och Mimmi och satte sig vi oss, och senare kom Mickiz Filip, Jimi och Filip (2)....

Vilket blev ganska jobbigt eftersom att dom pratade hela tiden -.-

Jag skulle vart med på dans uppvisningen men det blev inte så eftersom att en utav dansarna fick något problem med ryggen.

Men alla andra var jätte duktiga som dansade och allting.

Men i början så dansade 8C (tror jag, jag är inte säker) och då skulle alla dansa med.

Och sen var det några som dansade som det stod bokstäver på deras tröjor, och bokstäverna bildade våran rektors namn.. det var ganska gulligt gjort av dom eftersom att våran rektor ska sluta.

Men på baksidan av deras tröjor stod också han efternamn.

Efter dansuppvisningen så slutade vi :D

Och då var jag med Johanna, Maria och Solokorv (som jag kallar honom) :P.. nja det var väl kul men det var mest jag och Johanna som va med varandra och Maria var mest med Solokorv :P xd..

men vi var nere på stan och sen försvann Maria och Solokorv.. och då letade vi efter dom i flera år!

Men vid ungefär fem så åkte Johanna hem och då gick jag hem...

Sen när jag kom hem slog jag på datan redo för att blogga men då skulle vi gå till min mammas kompis Pia som hade fyllt år dagen innan, och då var vi där till kvart i sju ungefär.. sen gick vi hem och åt mat och nu sitter jag här och bloggar :D

I morgon är det fredag så jag kommer ha sovmorgon och vid typ halv nio så kommer Johanna och vid nio så ska vi till skolan :D

Och då kommer skolan ha Earth hour från nio till tio!!!
Så det kommer vara helt kåÅÅÅlll svart!!!!

Aaa hjälp tänk om jag blir kidnappad i mörkret XD..

Aja nu ska jag bada och så får vi se om jag blev kidnappad.. Ja det märker ni ju om jag inte bloggar i morgon..!!!   

Av Melissa - 30 mars 2011 20:40

Så idag då så var de elevens val... jaa mitt schema såg ut såhär

Lektion 1: Bild

Lektion 2: Matte

Lektion 3: Ehm So tror ja

Lektion 4: Lunch

Lektion 5: Engelska

Lektion 6: Svenska

Så såg mitt schema ut...åå jah var med Johanna<3 då :D

Men aja jah gjorde typ inte så mkt idag jah gjorde ma-läxan åå så sen typ gick jah till mina kusiner åå sen va jah på UV-samtal sen åt jah åå sen gick jah hem...Så då loggade jah in på Facebook sen gick jah in och såg typ några Jersey Shore avsnitt på MTV som jah hade missat..ehm så de har inte hänt såå mkt idah :SSSSSSSS

Av Melissa - 28 mars 2011 16:11

HEJ allihoppppppppa hoppa hoppa hoppa hopppa hopppappa.....

Är med mimmi ååå ne nannananananna som inte villl utge sitt nmanamnmanam så det där kan ni inte LÄSA MOHAHHAHHAHAHAHa.....flummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

AJA ska senare skriva ett seriöst inlägg!!! PÖSS ÅÅ KRAMMMMM :DD:D:D:D:D:D::D:D::D:D:D:D:D:D   MEN DET ÄR BÖGARNAS FEL ATT DET HÄR INLÄGGET INTE ÄR SERIÖST



 

Av Melissa - 27 mars 2011 19:28

Hej har inte skrivit på as länge men har haft mkt att göra! Men iaf jah hoppade ur dans gruppen för att jah var med i en annan dans grupp me stephanie åå felicia, julia men sen så hoppade julia ut så vi var tvungna att hitta en ny dansare på en dag villket var ganska jobbig! Men sen så hoppade miranda in och sen hoppade hon ut och sen in igen...Uppvisningen sög eftersom att vi gjorde fel.. men ialla fall var med mimmi idag och ska va me henne i morrn mee :D men de här inlägget blir inte så långt BYEB YE

Av Melissa - 17 mars 2011 15:51

Hej jah idah vid typ sju gick man upp då... jah klädde på mig och gick ner och tog en macka och en banan.. sen så gick jah upp åå sminka mig åå borsta håret. Sen ringde Johanna för vi skulle gå te skolan tsm åå då gick vi först te Delight åå vi kom lite försent till No:n för alla tre hade försovit sig, men sen så kom vi te NO:n som vi hade med Birgitta å den började 8:15 och vi kom vid typ 8:25-27...men då fick vi en prick.. åå sen såg vi på en film om planeterna åå jah kunde inte se så mkt för Cristins huve va ivägen, men sen hade vi NO igen fast Biologi och Kemi åå då hade vi med Jenny...åå vi håller på med typ hjärtat åå blodet o.s.v men då så jobbade jah med Delight.. hoppas det gick bra för Johanna som fick va me R.R men sen så hade vi svenska åå jah har gått runt på lektionerna me turkisk peppar i munnen åå ingen lärare har märkt XD..men vi hade svenska åå då höll vi på med ordklasser åå sånt sen fick vi läsa lite men jah skrev ist...men sen hade vi lunch åå vi fick äta ngn fisk totyr mat...sen hade vi gympa åå min gamla gympalärare var där :P åå då körde vi först ngn konstig hinder bana åå då skulle jah hoppa sån här bock elr va det nu heter åå då ramla jah av åå landa på svanskotan men en kille i klassen hjälpte mig upp... asså i början gjorde det inte ont men sen gjorde det de..sen körde vi ngn konstig typ lek elr ngt då man ska springa över till motståndarnas sida åå ta massor med ärtpåsar åå så va det typ fyra pass/mattor åå så kunde man bli kullad ^^.... sen så börjad de göra ont i svanskotan...åå sen så när vi hade plockat undan allt förutanom mattorna så sa Kent (gympalärarn) att vi skulle ställa oss i en ring åå köra att alla skulle försöka hamna på en matta och man fick bara vara två på mattan..men då lura han oss så dom som fick en matta fick bära in mattorna i de här skåpet där man har alla gympa grejer...åå jah typ han inte till en matta för jah va för smart för att springa till en matta XD :D..men sen hade vi engelska åå då hade vi glosor på saker i huset åå de gick ganska bra...sen slutade vi vid typ 14:10 åå då åkte jah åå Johanna till Maria men hon var magsjuk så vi kunde inte va med henne åå vi kunde inte gå hem till mig för att Miranda var sjuk åå Johanna bor inte ens i den "staden"... så hennes mamma skulle plocka upp henne vid ICA åå då åkte vi dit åå väntade i typ 30-45 minuter åå sen åkte hon hem så vi han bara va i typ 1-1½ timme åå sen åkte jah hem åå nu sitter jah här dagen var väl nja sådär   

Av Melissa - 14 mars 2011 12:30

asså jah blir skit störd på alla typ tidningar som skriver... Få reda på om han gillar dig. För dom skriver alltid fel saker, oftatst när en kille gillar dig så är han dum mot dig det ää så killar gör...så nu får jah äntligen säga det även om ingen typ läser min blogg men men   = rätta svaret.....   = fel svar

Av Melissa - 13 mars 2011 14:21

Okej helgen då...jah har varit med felicia hela helgen.

På fredagen så gick jah först till pappa för skulle fixa en låt till våran dans :D ehm sen så ringde felicia åå typ undra om vi kunde va <3 åå efter det så ringde pappa för han var på en intervju åå han hade glömt sitt examens bevis hemma FAIL... så jah åå felicia fick typ AS springa dit men vi typ visste inte riktigt vart det låg?! men sen så gick vi hem till henne åå satt lite vid datan sen gick vi ut åå dansa på trottoaren till typ ngnstans på kvällen..sen gick vi till gårn där träffa vi typ ngr kille (jesper,isak åå ngn mer) åå dom gav oss choklad åå sen såg vi på film på gårn..sen va vi tvugna att gå hem..åå då sov vi hos felicia..sen på lördagen så gick vi till Vitalis åå åkte med skor på isen...ehm sen dansa vi åå sjöng lite sen så satte vi oss vi data åå så sov jah hos henne igen :D åå då såg vi på melodifestivalen, ERIC VANN <333 fast vi ville faktiskt att the moniker - oh my god skulle vinna för den ägde faktiskt ut alla!!!! älskade den men sen så va vi upp lite till... åå nu är de ju söndag så har fixat lite i rummet åå ska ta ett bad... BYE BYE   


PS: ska lägga in min video till bloggen (VIDEO BLOGGEN) den ää lite flummmig åå jah åå felicia va inte så seriösa men men...

Av Melissa - 10 mars 2011 17:35

Ehm idah hände inte så mkt...vi hade NO redovisning åå jah va med Johanna åå melinda åå jah åå melinda hade typ bråkat lite för att jah åå Johanna hade gått efter gympan utan att säga det till henne :SSS ehm aja så hon typ sa att hon var jätte sur åå arg på mig åå att jah var jätte dålig på BORTFÖRKLARINGAR åå de sa hon igår då..men idah har hon typ försökt prata med mig åå jah vet inte om jah ska ignorera henne elr typ prata med henne?? För vi är tyo fortfarande osams... Jah har ju Johanna som jah förresten va med idah   åå jah hjälpte henne med hennes blogg.. sen remix vi några låtar åå sen så skulle hon hem vid 5 för hennes mamma sluta då..men aja jah har tränat lite på SO:n åå så nu då...åå om tre veckor ää det dans uppvisning inför skolan TAGGAD men idah gjorde man för klassen..men vi hade ENGELSKA PROV idah då var inte så svårt åå efter det så gjorde vi pannkakor på hemkunskapen åå då va jah med Johanna    sen slutade vi vid 15:10 åå då gick jah åå Johanna hem till mig åå va som jah sa förut.. men nu vet jah inte riktigt vad jah ska göra så vi får se vad som händer i morgon... Dahn var väll sådär då    MEN HEJDÅ ÅÅ SÅ FÅR VI SE OM DET BLIR NGT VIDEO BLOGG...

Ovido - Quiz & Flashcards