melle-hjrta

Alla inlägg under juni 2011

Av Melissa - 23 juni 2011 11:45

Dag 2 på öland, vi har precis varit och handlat midsommar-mat tills imorgon. Det är jätte fint här på öland och så himla mysigt. Det är också ganska roligt, för alla små "städer" här har så konstiga namn. Som till exempel: "Kalleguta" och "Ormöga". Men nu är vi tillbaka i stugan, Tommy och Ingvor ska fixa lite på gården så jag och Miranda får väl hitta på något. Miranda håller på att leta burkar, vi ska cykla ner till en strand med jätte skön sand och hon ville ha lite med sig hem!   

Av Melissa - 22 juni 2011 21:15

Nu sitter vi 1 timme ifrån stugan, vi har precis varit i mönsterås och sträckt på benen. Då köpte Tommy en choklad till mig. Jag ville prova någon ny choklad så jag tog "Marabou Sensation Cookies Cream". Men nu sitter vi i bilen och ska snart åka upp på Ölands bron. Vi åkte klockan 17:00 och klockan är just nu.. 21:17 så det har tagit ganska lång tid. Men om någon sekund så är vi uppe på bron. Jag kommer ladda upp lite bilder senare, från resan och allt! Det var ganska dåligt väder så bilderna ser ganska mörka ut och inte så glada! Nu har vi åkt över bron och är snart förbi Ölands- djurpark, jag han inte ta någon bild, men nu är vi på ÖLAND!

Av Melissa - 22 juni 2011 12:11

Jag kommer inte kunna blogga Onsdag-Söndag/Måndag för jag åker till Öland idag och jag kommer inte ha någon dator med mig.

Men jag kommer blogga jätte mycket när jag kommer tillbaks och berätta vad jag har gjort!

Av Melissa - 19 juni 2011 21:15

Jag har precis kollat klart på sista avsnittet av säsong 3 Jersey Shore, det kanske inte var det bästa avsnittet någonsin eftersom att det inte hände så mycket pga att det var det sista avsnittet.

Men jag läste på Twitter att det kanske kommer en säsong 4, det är bara att vänta!

Så nu har mina två favorit pogram slutat för sommaren och nu är det bara att vänta.

Men efter sommaren kommer säsong 3 av The Vampire Diaries och då är det bara att vänta på att Säsong 4 av Jersey Shore ska komma.

Men jag har ju kvar mitt tredje favorit pogram, Skins.

Som förresten börjar om...1 timme och 15 minuter..hmm jaa!

Av Melissa - 19 juni 2011 17:41

Idag har jag haft lite av en slappdag, mest suttit vid datorn och kollat på tv.

Men det är ju Söndag!

Snart ska Miranda har datorn så jag får snabba mig på med inlägget.

Men jag var nyss inne och fixade lite på flickr och twitter, och la in någon snabb bild och tweet.

Snart ska jag hjälpa Miranda med en sak på datorn, jag måste bara be Miranda att få tillbaka min mobil och sen kanske jag kan hjälpa henne.

Hon har blivit helt besatt av doodle jump, och jag har det på min mobil men hon har det inte på sin.

Så därför tar hon hela tiden min mobil, för att spela doodle jump!


Men igår kväll i alla fall så såg jag på filmen "min låtsas fru" den var bra och ganska rolig, även fast jag har sätt den förut på bio med Johanna.

 


Men nu ska jag hjälpa Miranda och kanske läsa lite till.

Av Melissa - 19 juni 2011 12:45

Idag vaknade jag vid halv 11 ungefär, man måste ju få sova länge på söndagar!

Men jag har inte gjort så mycket, igår när jag skulle gå och lägga mig så hade jag jätte mycket växtvärk i benen, aj!

Men jag kommer bli jätte lång.

Jippie!

Men nu sitter jag på twitter, facebook och jag har precis varit inne på myspace och kollat lite.

Men nu börjar jag bli lite hungrig så jag kanske ska äta lite lunch, och kanske läsa lite.

Har faktiskt ganska tråkigt eftersom att det regnar idag, och jag tänkte fråga Miranda om vi kunde cykla och bada men så när man vaknar då spöregnar det!

Men idag är mina två favorit pogram på tv!

Säsong 3 Jersey Shore, jag gick in och kollade på Twitter och det kanske ska komma en säsong 4:a! JIPPIE X2

Och så kommer ju Skins US idag också!


Men i natt hade jag världens konstigaste dröm, jag drömde att jag var på Gröna Lund med Johanna och jag hade med mig "min" dator dit.

Så jag gick runt och bar runt på den, och sen när jag tappade bort Johanna så gick jag bara in på Facebook och började chatta med henne och fråga vart hon var.

Lite random, eftersom att det fanns en skog på Grönan och det var där jag tappa bort henne.


Vad drömde ni idag, släng in en kommentar!

Sweet Dreams!

Av Melissa - 18 juni 2011 18:46

Det här blir sista inlägget för idag, jag ska snart läsa lite och sen ska jag kanske kolla på film.

Släng in en kommentar med filmtips!


Men ialla fall jag har inte gjort så mycket, Miranda (min syster) vill åka och bada men jag orkade inte.

Men jag tror att jag kommer åka och bada imorgon.

Men jag har mest varit inne på Twitter, Facebook..

Men just nu så är jag inne på

Men nu ska jag säga Hej då!

Puss och Kram! 

Av Melissa - 18 juni 2011 14:22

ÄR just nu hos pappa och ser på Föräldrar fällan som går på 4:an, jag tycker att den är ganska bra!

Men jag börjar bli hungrig så jag kanske ska ta något att äta, men idag blir det korv och potatissallad till middag.

Såg sista avsnittet av The Vampire Diaries säsong 2 igår och det ägde!


Tänkte lägga upp en video från diesel reklamen, den är ganska bra faktiskt!

men jag ska titta vidare på filmen nu! ;D

Ovido - Quiz & Flashcards