melle-hjrta

Alla inlägg under oktober 2011

Av Melissa - 31 oktober 2011 19:19

Så nu är jag i sparrefjöl, har varit i sparrefjöl ända sen i lördags.

Igår så var jag och Miranda vid G-morfars grav, och jag tog lite bilder.

Men sen kom jag på att jag inte hade mitt usb till mobilen, så det var ju lite fail.

Hehhe...

Men iaf så jag har bara varit ute igår, jag och Miranda gick sen till skolan i sparre.

Sen gick vi hem.


Men idag så har jag och Miranda varit ute och sen gick vi till Anette och Teppo och hälsade på.


Kommer inte kunna lägga upp några bilder..eftersom att jag var lite failad ;O


HAPPY HALLOWEEN!

Av Melissa - 29 oktober 2011 13:21

"The Notebook" var skit bra!!!!

Fast ganska sorlig på slutet!

Nu blev jag jätte sugen på att köpa boken!

Men om 2 veckor fyller jag år, så då kanske jag får den istället..?

Lördag idag iaf!

Ska bara chilla idag, typ rita eller läsa. Orkar faktiskt inte göra mycket mer.

Ska se om jag kanske kan bestäma mig om hur min nya blogg-design ska se ut..?

Så idag så kommer jag vara mega super duper osocial..

Haha har inte ens ätit frukost en och klockan är ändå halv 2 snart, eller jo jag tog en klubba förut..

men det är ju inte riktigt frukost...eller? LOL

Men det får bli brunch sen..

älskar brunch!!

 

juste är det halloween den här helgen?

Eller är det nästa helg?

Eller är det i veckan?

Någon som vet???

 

((Juste fick skol-katalogen igår! Jag ser ut som en pumpa!))

 

 

Av Melissa - 28 oktober 2011 21:05

Snart blir det att kolla på "The Notebook" för första gången, har hört att den är skit bra!


Men iaf jag har varit hemma sen i onsdags, har haft jätte ont i magen!

Ville verkligen gå till skolan i Torsdags, för det är typ den ända dagen som vi inte har Spanska!

Men hade ont i magen, och typ ville inte behöva spy i skolan (om nu det skulle hända) eftersom att jag hade spytt dagen innan.

Och då visste jag ju inte om jag var magsjuk eller något!

Men jag har typ "oroligt mage" och mamis har sagt att det kan bero på stress.

Eftersom att jag nästan alltid försover mig (LOL)...

Men nu är det lov och imorgon är det exakt 2 veckor kvar tills jag fyller 14!

Sen så fyller Johanna om 8 dagar, och då kommer jag inte vara hemma :(

Men jag kommer skriva ett långt Grattis-inlägg till henne, (om vi tar med data och internet i mormor) :)

Snart är det HALLOWEEN!


Snart ska jag försöka göra en video blogg, men som jag skrev förut (eller jag tror jag skrev det..kommer inte ihåg) så är det typ lite pinsamt... :S


Juste ska skappa en ny kategori..men det får ni se sen ;)

Av Melissa - 24 oktober 2011 17:39

Ska göra ny blogg design, kände att det blev för mycket ljusa färger!

Men vet inte vad jag ska ha för färg!?


TURKOS

ELLER

LILA!?


Igår så försökte jag göra en videoblogg, men den blev inte så lyckad.

För det första så började kameran dampa och stängde av sig själv hela tiden, och sen så kunde jag inte prata för då började jag bara skratta!

Fågel skit oxå!

Ska jobba på det där med video blogg, känns pinsamt och sen så känns det lite konstigt att prata med mig själv!

Så det får jag jobba på, brukar vanligtvist inte prata med mig själv ;)


Den här dagen sööööggggg!!!

Somnade 02:00 idag, kunde inte sova för att min kudde var hemma hos Felicia!

Fick försöka sova på en jätte tunn och hård kudde!

Ska fråga Mirre (Miranda, min syster) om hon kan ta med sig min kudde när hon går hem, eftersom att hon är med Fellan!

 


Av Melissa - 23 oktober 2011 17:37

God morgon sveriges befolkning!

Är seriöst as trött, vill sova! Och imorgon är det skola, PRUTT!

Dessutom måste jag hämta min kudde och locktång hos Felicia, juste tack för en grym helg FELLAN!


Juste igår så var det ju Rock Kväll på folkets hus, det sög!

Ingen var typ där och ja vi kunde inte bestäma oss om vi skulle vara kvar eller gå.

Så sen när jag och Felicia kom hem till henne så tog vi fram hennes disco lampor och hade våran egen fest.

Den blev inte så lyckad... hehe!

Ska messa henne nu och sen ska jag hämta mina grejer!


Jag har märkt en grej, varje gång jag fryser så typ rycker jag till och säger "WOOAP" randoM!


ska hämta mina grejer nu...om jag orkar...

Av Melissa - 22 oktober 2011 17:28

Tagga rock-kväll idag med Felicia och Miranda på folkets hus!

Kommer bli ap kul!

Hoppas bara det inte kommer några idioter!

TAGGA TAGGA TAGGA!

Av Melissa - 20 oktober 2011 18:19

Har inte bloggat på länge, men nu så tänkte jag faktiskt skriva ett inlägg.

Hur mår alla?

Jag mår förresten toppen!

Jag hade matte prov idag, och det kändes som att det gick väldigt bra faktiskt.

Nu får jag väl bara vänta och se hur det egentligen gått.

Har absolut ingenting att skriva om, så shit på er!

BYE BYE

Ovido - Quiz & Flashcards