melle-hjrta

Alla inlägg under augusti 2011

Av Melissa - 31 augusti 2011 16:22


Nej det är inte ett tid inställt inlägg! Kom bara inte på någon bra rubrik hihi! Idag är det ju onsdag så då har jag ju varit i skolan, schemat såg ut så här:

  1. Idrott/Gympa, då hade vi baseball. Jag hade inga skor på mig så jag fick springa runt på gräset, och det hade regnat så gräset var blöt!
  2. Mate, samma gamla vanliga!
  3. Lunch, hade "extra" lång lunch idag 1 ½ timme! Fisk med pizza täcke! Asså VA! Snarare fisk och orange kladdig kacka blöa.
  4. So, fick 23/45 på läxförhöret! Man skulle ha 15 för att få E (G) så jag fick D (G+). Vi skulle märka ut Asiens länder
  5. Svenska, vi skulle skriva ett brev till oss själv av någon konstig anledning!
  6. Spanska, jag kom på en sak! Vi började med spanska i 6:an och sen i 7:an så skulle vi repetera det vi gjort i 6:an, och nu i 8:an så ska vi repetera det vi gjort i 7:an. Och i 7:an har vi ju repeterat 6:an, så alltså gör vi samma arbete som 6:orna gör! KOMPLICERAT opps caps lock!

Men nu är jag hemma och ska ta det galet lugnt! Idag kanske vi ska äta min favorit rätt POTATIS BULLAR<3


När jag gick i 5:an så sov jag med tomte mössa!

 


Kod

Av Melissa - 31 augusti 2011 16:18

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/2351344/melle-hjrta?claim=64g4jaepyhk">Follow my blog with Bloglovin</a>

Av Melissa - 30 augusti 2011 20:43

Just nu sitter jag och tittar på MTV MUSIC AWARD och just nu spelas låten:

2 veckan och 2 dagen i skolan då, idag hade vi No biologi och kemi som första lektion, och sen har det bara segat på.


Men idag var jag och Johanna, Maria på biblioteket, dom två skulle låna böcker och då följde jag med! Så vi var nere på biblioteket, sen gick vi till Konsum och då köpte jag ett mini choklad. Sen gick vi till krilles och sen skulle Johanna gå hem :( men jag hade jätte kul, TACK FLICKOR XD!

Av Melissa - 30 augusti 2011 16:10

Bibliotek är ett hus med böcker! Visste ni de?

Ne det gjorde ni inte haha! Nu sitter jag på´biblan med Johanna och Maria, ska egentligen plugga men vi satte oss vid dator istället. Det här är typ första gången jag är på biblioteket på typ 6-7 månader kanske. Så nu sitter jag här!  MVPOK

 

Av Melissa - 29 augusti 2011 19:05

Sitter och as garvar varje gång jag ser den


Personalize funny videos and birthday eCards at JibJab!
Av Melissa - 28 augusti 2011 10:12

Söndag idag då! Egentligen så ska det ju vara värsta slapp dagen, men nu är det så att jag ska kunna 35 länder i Asien tills på Onsdag. Egentligen behöver man bara kunna 15 länder för att få E (G, vi har nytt betyg system) men jag tror jag kör på ett C (VG). Först blir det att träna på det och sen ska jag ringa mormor och fråga ut henne. Vi har Engelska läxa, över helgen HELGEN! Det är sjukt.

Man ska fråga någon "äldre" vad dom gjorde när dom var små, då dom inte hade Tv och dator. Och sen måste jag skriva klart på mitt brev till den nya Svenska läraren. Hon vill att alla i klassen ska skriva ett brev om sig själv och skriva vilka förväntningar man han på henne som lärare. Jag skrev på det i Torsdags men jag blev inte riktigt klar med det. Ingen slapp dag för mig idag, eller jo kanske? Jag ska ju bara vara hemma idag och sitta i mys kläder inne på mitt rum. Läxor över helgen är sjukt!


Tänkte lägga in dagens look igår, men jag var för trött för att göra det efter kräftskivan.


Haha sökte nyss på en bild på google (skulle söka på läxor) och gissa vad för bild som kommer upp!

Trumvirvel 

länsförsäkringar! Haha


 

Av Melissa - 27 augusti 2011 23:24

Nu kan ni följa mig på bloglovin'

Klicka på den Eiffeltornet högst upp i Meny avdelningarna! :D

 

Av Melissa - 27 augusti 2011 15:31

Det här blir ett snabbt och inte så långt inlägg eftersom att vi ska på kräft skiva nu! Roligt värre! Mamma sa först att vi skulle dit på fredag (igår) men det blev idag då! Hare toppen!

Ovido - Quiz & Flashcards