melle-hjrta

Alla inlägg under september 2011

Av Melissa - 30 september 2011 19:22

Hörde nyss glass-bilen, den är ute och kör! Blev lite sugen på glass nu! Men snart ska jag och Mirre se på "Sweet home Alabama" som går på 4+/7 den börjar om typ en kvart. Har aldrig sätt den förut, så det ska bli "kul" att se den. Idag har det varit skola då! Äntligen fredag! Jag har ritat jätte mycket idag, och blev ganska nöjd. Imorgon blir det någon båt grejsamojs, då man ska ta upp båten för att det börjar bli vinter. Och sen på Söndag ska man fira gammelmormor! Grattis i förskott! Men nu ska jag rita lite och sen blir det film!

  Ashley och Mary-Kate som små sjunger!

Jätte gulligt!


Av Melissa - 28 september 2011 21:11

Har precis duschat och ska snart gå upp och kolla på tv. Miranda och Mamma står i vardagsrummet och sjunger singstar, vackert! Idag har jag läst lite och sen har jag varit nere i vardagsrummet och sprungit på rullbandet. Duktig jag är! Jag vill blåsa såpbubblor, det är ju jätte kul! Ska nog köpa lite såpbubblor imorgon, fick pengar av mamma igår och IDAG! Så nu är man inte pank längre, lycklig igen!

Det kommer hända något imorgon, jag vet inte vad! Men jag känner det på mig!


 

Just nu sjunger Mirre och Mamma, "no woman no cry" med Bob Marley



Av Melissa - 28 september 2011 16:32

HALLO sHitungisar! Hur mår alla idag? Jag mår bra, men jag har ont i ROMPHAN för jag satt på ett element förut i skolan. Jag har precis ätit och har alltså inte gjort så mycket, men sen ska jag läsa och träna på spanska provet. Det är på fredag! T-R-Å-K-I-T! Skoldagen gick ovanligt snabbt, när vi slutade så tänkte jag "redan?" Vi hade spanska som sista lektion och den är i typ 40-50 min, men det kändes som att den bara var i typ 10 min. Nu ska jag läsa! Läser Vampire Diaries, min absoluta favorit serie. Jag har redan läst böckerna två gånger, men dem är så HÄÄÄÄÄR bra! Längtar tills säsgon 3 kommer ut!

 

Av Melissa - 27 september 2011 15:29

Idag var det orientering då, i Vitalis skogen! Var faktiskt ganska jobbigt, gå runt i en skog och leta efter kontroller NEJ TACK! Kartan var bajsig och ville inte visa mig och Johanna rätt väg till alla kontroller. Och sen när vi kom till det stället där det stod att den 5:te kontrollen skulle stå, då stod det ett annat nummet på den kontrollen. Man fick seriösa problem efter det där. Och jag och Johanna kom sist på grund av att det inte stod 29 på någon kontroll vi hittade! Orientering är = b-l-ä blä!

 

Av Melissa - 26 september 2011 16:01

Nu är det "back to school" äntligen slipper jag den där jävla migränen! Med hjälp av "ibumetin"! I morgon ska man har orientering uppe vid Vitalis och sen blir det hemåt. Ska snart träna på spanska provet, och nej jag tränar inte men egen vilja. Miranda TVINGA mig! Ni vet när ens syskon säger "Vill du göra dina läxor med mig, kan vi träna på spanska provet, kan du hjälpa mig med läxorna o.s.v" och det säger dem så att någon utav mamma eller pappa hör. Och gissa vad dem säger då, "lilla gumman/gubben läxor går före allt, bla bla bla bla!" det är föräldrar det! Tack Miranda! Du är verkligen den bästa syster man kan få *host HOST*

 

Av Melissa - 23 september 2011 13:15

Idag ska man till MORMOR! Ska bli kul! Hon kommer ikväll och hämtar mig och Mirre, då blire SPARREHOLM! Har inte gjort så mycket idag så har inget och skriva om så hejdå ;)

 

Av Melissa - 22 september 2011 17:35

Idag har jag sovit hela dagen!

Sen när jag vackna så åt jag och sen la jag mig igen XD

Men nu är jag upp, har skrivit lite. Och förut när mamma hämta posten (ni vet inte när HAHA :P) så fick vi 2 nya sing star skivor :) Sitter sing star ihop? Singstar eller Sing Star? Svara annars kommer det komma flygande hajar och käka upp er!

 

Av Melissa - 21 september 2011 14:53

Är det bara jag eller börjar alla bli deppiga nu? Okej det är höst och solen blev elak och gick, men ändå? Jag känner mig inte deppig iaf, eller jo lite eftersom att min migrän är elak mot mig! Men annars..? Jag blir deppig utav att skriva det här! HJÄLP! Det här är första hösten som jag har märkt att alla är deppiga. Snälla var glada! Annars blir det ju tråkit, då kommer alla sitta där och se ut som Zombisar! Gröna och läskiga, undra varför vi har årstider? Här sitter jag och tänker, dom borde göra en sån där staty av mig! Den där med gubben som sitter och tänker, fast som jag istället :D

Nu är jag glad igen

 

Ovido - Quiz & Flashcards