melle-hjrta

Alla inlägg under november 2011

NE!

Av Melissa - 29 november 2011 10:45

Kommer inte skriva något depp-inlägg nu!

För det är inte roligt att läsa om!

Har ni gått in på vissa bloggar, och märkt att dem bara skriver om hur deprimerade dem är och om att livet suger?!

Kom igen... ingen vill väl läsa om det??

Det skulle inte vara så roligt om jag skrev typ bara depp-inlägg.

Bloggar ska ju vara roliga! Göra folk glada, det är därför dem läser just din blogg!

En STOR diss är, DEPP-bloggar.

Okej det kanske inte är så roligt att vara deprimerad all the time, men tänk på att om du vill att folk ska läsa din blogg, skriv lite roliga inlägg då :)


OBS: Det här inlägget är inte riktad till någon speciell person!


I alla fall, idag kör jag på att vara hemma!

Eftersom att jag har blivit förkyld!

Har precis drukit varm o'boy så det kan ju bli lite bättre!

Men nu ska kolla in några gamla avsnitt från The Vampire Diaries!

Säsong 3 har precis kommit ut på TV!

Juste, är så himla trött på att jag aldrig kan bli nöjd med min design ARRRRGH!

 

Av Melissa - 27 november 2011 18:32

Nu har jag tagit bort mitt Dayviews konto!

Och inaktiverat min Facebook!

   

Av Melissa - 15 november 2011 16:21

Ska jag tro på att du inte menar mig?

Eller...

Om det inte är sant, och alla dina NEJ är lögn..

så vill jag bara säga att det är inte som du säger, för sånn är inte jag!

Jag är med folk jag vill vara med, och folk som är mina vänner!

Och det är därför jag är med dig, för att du är min vän!

Okej?

 

Ovido - Quiz & Flashcards