melle-hjrta

Alla inlägg under januari 2012

Av Melissa - 29 januari 2012 16:00

Ja idag när jag kommer hem tänkte jag ha en TAKE-CARE-OF-YOURSELF-DAY!

Skumbad, naglevård, kanske en hemmagjord hårinpackning och ansiktsmask!

Alltså en TAKE-CARE-OF-YOURSELF-DAY, så kanske jag känner mig lite piggare på att gå till skolan imorgon ;)

 




Av Melissa - 27 januari 2012 17:14

Funderar på att börja skriva på engelska! Eftersom att jag älskar England och jag älskar att prata Engelska! :)


SO BYE SWEDISH,, AND HELLO ENGLISH! Kanske blir lite svengelska!

Av Melissa - 25 januari 2012 13:17

I know, i know,,, men den här låten är så jävla FIN menar det,, så jävla fin!



Shut the door Turn the light off If I wanna be with you I wanna feel your love I wanna lay beside you I cannot hide this Even though I try
Heartbeats harder Time escapes me Trembling hands touch skin It makes this harder And the tears stream down my face
If we could only have this life for one more day If we could only turn back time
You know I'll be your life, your voice, your reason to be My love, my heart is breathing for this Moment, in time I'll find the words to say Before you leave me today
Close the door Throw the key Don't wanna be reminded Don't wanna be seen Don't wanna be without you My judgement's clouded Like tonight's sky
Hands are silent Voice's numb Try to scream out, my lungs

It makes this harder And the tears stream down my face.
If we could only have this life for one more day If we could only turn back time
You know I'll be your life, your voice, your reason to be My love, my heart is breathing for this Moment, in time I'll find the words to say Before you leave me today
Thought you left in my mind Going back to the time Playing games in the street Kicking balls at my feet There's a numb in my toes Standing close to the edge There's a pile of my clothes At the end of your bed As I feel myself fall Make a joke of it all
You know I'll be your life, your voice, your reason to be My love, my heart is breathing for this Moment, in time I'll find the words to say Before you leave me today
You know I'll be your life, your voice, your reason to be My love, my heart is breathing for this Moment, in time I'll find the words to say Before you leave me today


 




Av Melissa - 25 januari 2012 12:24

Min kärlek till LONDON ;)

 

Av Melissa - 24 januari 2012 12:00

sitter hemma hos Peter och är sjuk, försökte sova förut men det gick inte, så nu sitter jag vid datorn och är inne på Twitter, och lyssnar på "One Direction" på Youtube!

Har inte så mycket att göra, så tänkte skriva 20 saker om mig!


  1. 1. Jag fyller år 12 november
  2. 2. Jag kan inte leva utan musik
  3. 3. i'm IN LOVE with London
  4. 4. Jag vill flytta till London!
  5. 5. Mina favorit färger är röd och blå
  6. 6. jag har faktiskt läst alla Harry Potter böckerna, och jag tycker dem är fantastiska
  7. 7. jag älskar att sjunga, men jag är extremt dålig på det.
  8. 8. jag är extremt rädd för hajar..
  9. 9. jag älskar att prata Engelska
  10. 10. Jag tycker att de här 5 killarna är så SWEET!  
  11. 11. Jag är faktiskt en utav de få personerna som faktiskt kan leva utan Facebook,, cause Twitter is THA sHIT'
  12. 12. Jag älskar Champinjoner
  13. 13. i'm going to make 2012 as ÅZOM as possible ;)
  14. 14. Jag vill plugga utomlands
  15. 15. I LOVE koalor :D they are sooooooooo sweet!
  16. 16. jag älskar blåa ögon!
  17. 17. jag vill lära mig att spela piano
  18. 18. jag gillar att spela basket
  19. 19. mitt drömresemål är OFC LONDON!
  20. 20. jag tycker inte om personer som inte är sig själva

klart :) vad ska jag göra nu då?

Av Melissa - 23 januari 2012 20:06

OMG DÖR <3 <3


  

Av Melissa - 15 januari 2012 16:10

Här sitter jag och är allmänt tråkig ;) och sitter och tittar runt på olika bloggar.. mormor är här och, hon och mamma sitter nere i vardagsrummet och tittar på skidor,, tror jag,, annars sitter de väl bara och pratar.

Men iaf idag är det söndag, sista dagen på the weekend :'( oj nu ringer det.. böhh jag får spunk när någon ringer, och precis när man svarar så lägger den som ringer på... men jaa, det var Mirre,, hon är hos pappa nu och fixar datorn, som har börjat falla ihop..

jaaao 10 mars anmäld för träff i stockholm :D längtar så himla mycket!

Men ja idag, har jag inte gjort så mycket,,, fikat lite när mormor kom hit :) gÖtt! men nu ska mormor åka,, dårå :(

är trött oo hungrig...

WHOOPI DHOOPI DOH!


Av Melissa - 14 januari 2012 16:12

Sitter här och lyssnar på  och äter riskakor, vilket liv man har *suck* hihiiih Mwwihihihi riskakor är GÖTT! Väntar på att Miranda ska komma hem så att  vi kan gå till ICA! Och dessutom måste jag välja en film vi ska se, innan hon kommer hem!! BÖÖÖÖHHHHHHHH D'': filmtips? Någon??? har egentligen inget att blogga om,,, men men.. WHOOPI DHOOPI DHO! hej då!

Ovido - Quiz & Flashcards