melle-hjrta

Alla inlägg under februari 2011

Av Melissa - 28 februari 2011 16:00

Nu tycker jah att alla borde kolla på min åå Annas show så bra asså   



SRY

Av Melissa - 23 februari 2011 16:17

Sorry för att jag inte har varit så aktiv men men.....kommer inte kunna blogga eftersom att jag åker till mormor idag men ska blogga när jag kommer hem PÖSS ÅÅ KRAM

Av Melissa - 20 februari 2011 13:55

Ska snart när jag har tid skriva ett inlägg om mig själv... det kommer bli nog den kommande veckan eftersom att man har SPORTLOV tagga   ....men ska snart till Katrineholm åå vara me när mormor jobbar (Jobbar på hotell) ska bli kul sen kanske man ska sova mee Johanna   ska bli kul


PUSS ÅÅ KRAM SÅ LÄNGE   JAG ÅÅ MIN SÖTA HAMSTER   (LOL CAM).... love ya

Av Melissa - 19 februari 2011 21:18

Idag då...? Gick upp...fixa mig var tvungen att dammsuga   ehm så gjorde dee i mitt rum, hallen åå toan sen gick jaa till pappa... åå då prata vi typ om spanien (ska dit) åå sen så fick jaa hans gamla webb cam   ... ehm gick sen till Peter åå satt vi msn i fem hundra miljoner år åå prata me Miranda som satt i rummet bredvid   .. sen skulle vi dra hem för skulle laga mat.. .de blev TACO men Miranda kunde inte skära tomaterna såå dom blev helt mosssssade!!!

Men aja sen satt man vid Facebook åå nu jaa....? Ska se på Love and other drugs hoppas den ää bra   SEEE YA   ....


PS: HATA IS halka åå har asssss ont i benet...å FSK åå DSK kanske ASK också (mina små förkortningar vetni xd )

Av Melissa - 18 februari 2011 16:13

OKEJ idaag gick man upp vid typ åtta elr ngt??

ÅT frukost, klädde på mig åå borstade håret +tänderna...fick inte haa smink   "SNYFT" för skulle fixa pass... going to SPAIN!!!


AJa sen skulle vi åka åå då åkte vi direkt till polis stationen i södertälje fast tankade innan också xd...men men hon som stod i kassa mocka fjongen vaa typ skit suuuur!!!

Men när vi hade fixat deee så shoooooppa vi lite åå jaa köpte en tröja

 


Men seeen åt vi pååå donken... sen skulle mamma göra klart sin tatuering åå dee tog typ 2 TIMMAR!!!

Aja såg på Miami Ink såå länge...   


 

Sen åkte vi åå hämta Peter åå sen åkte vi hem...men sen skulle mamma in på ICA så jaag åå Miranda gick hem...åå nu sitter jag här vid datan   


 

Av Melissa - 17 februari 2011 20:26

Okej lite "SAGIS" om idaaag då...vaknade vid typ 5.45 låg i sängen till 7.00 prutt åå blää...gick upp klädde på mig, sminkade mig åå borstade håret..åt frukost åå sen borsta jaaa tänderna.

Vi skulle gå till reningsverket idaaag och hela klassen skulle samlas där så jaaag gick dit med Delight..men sen så träffa vi Jessi och då fick vi skjuts utav hennes mamma...ååå seriöst det luktade skit på dee där jävla reningsverket!!

Fast hade parfym meee mig så sprutade på vanten åå höll typ för näsan mee den åå så skulle Jessi spruta parfym på min näsa men hon sprutade i ögonen på miig XD aja älskar henne ändå.

ÅÅ sen var det meningen att vi skulle gå in i det där reningsverket ååå fan heller det lukta värre en vad det lukta där ute det luktade fan SKIT!!!! det var hemskt.. men Alma åå Delight frågade om dom fick gå ut åå då fick dom deee så efter en stund frågade jag åå Jessi det också.. ååå sen tiggde vi killparfym av Bobo xd så luktade skit mkt kille men det luktaa gott...

sen så när vi skulle gå tbx te skolan så börja den lilla ÄÄÄSSSMMÄ (som jag säger xd ) att dryga skit på henne men ialla fall.

Sen hade vi svenska och vi såg på typ Snövit usch asså Snövit ää helt knäpp..hon liksom följer mee en främling (PRINSEN) asså hon vet ju inte äns vaa han heter, ja menar han kan ju vaa pedoF eller langare eller ngt... XD

Men sen hade vi lunch åå det va ngn soppa mee typ kyckling eller ngt??

Aja sen gick jaa, Jessi åå Ebba till gårn innan gympan...

PÅ gympan så körde vi typ överavanserad fotboll.. första "bannan" hade man en tennisboll istället för en fotboll och på andra "bannan" så skulle målvakten stå på en plint och man skulle försöka göra så att ens egen målvakt fångade bollen när man sköt upp den??? Tredje "bannan" så vaa dee typ vanlig fotboll..

ÅÅ Wienerkorven fick typ psykopatiska anfall elr ngt?? Hon trampade och sparkade på Almas fot.. hallå ser hon inte att dee inte var bollen?? XD

Aja.. men sen hade vi Engelska åå jaa hade "glömt" engelska läxan hemma o.O

Men hade hemkunskap sen åå dåå gjorde vi ngn konstig omelett?? Ja va me Sara och vår omelett blev inte så lyckad XD

Men Felicia ringde meee typ 5 ggr på lektionen åå jaa kunde inte ringa tbx för haar inga pengar på mobilen    "snyft"

Men sen va ja åå Felicia åå vi åt först åå sen satt vi vid datan sen skulle vi gå ut men Timon åå Pumba (två hundar) åå sen satte vi oss vid datan igen åå sen skulle vi möta Miranda (min tvilling syrra) vid tandläkaren åå sen skulle jaa åka och fira min kusin...

Kom nyss hem typ :s vet inte vaa jaa ska göra nu men seeees <3 <3   



   

Av Melissa - 17 februari 2011 07:00

Ska teee reningsverket nere i hamnen, vi håller på typ på med något sånt på NO:n :S.....kommer lökta skiiiiit!!!! Ska gå dit määe delight ååå så ska typ hela klassen mötas där nere....å ingen vet typ vart de ligger förutanom miiiiiig XD <3


PÖSS ÅÅ KRAM <3   

Av Melissa - 16 februari 2011 20:59

ROLiigg HäääSt som springer xd xd xd <3


 


Ovido - Quiz & Flashcards