melle-hjrta

Direktlänk till inlägg 17 februari 2011

IDAG

Av Melissa - 17 februari 2011 20:26

Okej lite "SAGIS" om idaaag då...vaknade vid typ 5.45 låg i sängen till 7.00 prutt åå blää...gick upp klädde på mig, sminkade mig åå borstade håret..åt frukost åå sen borsta jaaa tänderna.

Vi skulle gå till reningsverket idaaag och hela klassen skulle samlas där så jaaag gick dit med Delight..men sen så träffa vi Jessi och då fick vi skjuts utav hennes mamma...ååå seriöst det luktade skit på dee där jävla reningsverket!!

Fast hade parfym meee mig så sprutade på vanten åå höll typ för näsan mee den åå så skulle Jessi spruta parfym på min näsa men hon sprutade i ögonen på miig XD aja älskar henne ändå.

ÅÅ sen var det meningen att vi skulle gå in i det där reningsverket ååå fan heller det lukta värre en vad det lukta där ute det luktade fan SKIT!!!! det var hemskt.. men Alma åå Delight frågade om dom fick gå ut åå då fick dom deee så efter en stund frågade jag åå Jessi det också.. ååå sen tiggde vi killparfym av Bobo xd så luktade skit mkt kille men det luktaa gott...

sen så när vi skulle gå tbx te skolan så börja den lilla ÄÄÄSSSMMÄ (som jag säger xd ) att dryga skit på henne men ialla fall.

Sen hade vi svenska och vi såg på typ Snövit usch asså Snövit ää helt knäpp..hon liksom följer mee en främling (PRINSEN) asså hon vet ju inte äns vaa han heter, ja menar han kan ju vaa pedoF eller langare eller ngt... XD

Men sen hade vi lunch åå det va ngn soppa mee typ kyckling eller ngt??

Aja sen gick jaa, Jessi åå Ebba till gårn innan gympan...

PÅ gympan så körde vi typ överavanserad fotboll.. första "bannan" hade man en tennisboll istället för en fotboll och på andra "bannan" så skulle målvakten stå på en plint och man skulle försöka göra så att ens egen målvakt fångade bollen när man sköt upp den??? Tredje "bannan" så vaa dee typ vanlig fotboll..

ÅÅ Wienerkorven fick typ psykopatiska anfall elr ngt?? Hon trampade och sparkade på Almas fot.. hallå ser hon inte att dee inte var bollen?? XD

Aja.. men sen hade vi Engelska åå jaa hade "glömt" engelska läxan hemma o.O

Men hade hemkunskap sen åå dåå gjorde vi ngn konstig omelett?? Ja va me Sara och vår omelett blev inte så lyckad XD

Men Felicia ringde meee typ 5 ggr på lektionen åå jaa kunde inte ringa tbx för haar inga pengar på mobilen    "snyft"

Men sen va ja åå Felicia åå vi åt först åå sen satt vi vid datan sen skulle vi gå ut men Timon åå Pumba (två hundar) åå sen satte vi oss vid datan igen åå sen skulle vi möta Miranda (min tvilling syrra) vid tandläkaren åå sen skulle jaa åka och fira min kusin...

Kom nyss hem typ :s vet inte vaa jaa ska göra nu men seeees <3 <3   



   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Melissa - 15 februari 2012 13:08

För alla som försöker gå in på www.itsaboutyou.devote.se, så funkar den inte längre, har nämligen bytt bloggnamn,, så från och med nu så går ni in på den HÄR bloggen ...

Av Melissa - 3 februari 2012 16:08

http://itsaboutyou.devote.se/   min nya blogg   på devote, jag kommer ha kvar den här,, men   kommer inte skriva lika mkt! ...

Av Melissa - 1 februari 2012 12:43

MIN SKOLA HAR JUST BLIVIT BOMBHOTAD!!   BAM BAM BAM BAM,, bomb-joel is back! :O ...

Av Melissa - 29 januari 2012 16:00


Ja idag när jag kommer hem tänkte jag ha en TAKE-CARE-OF-YOURSELF-DAY! Skumbad, naglevård, kanske en hemmagjord hårinpackning och ansiktsmask! Alltså en TAKE-CARE-OF-YOURSELF-DAY, så kanske jag känner mig lite piggare på att gå till skolan imorgo...

Av Melissa - 27 januari 2012 17:14

Funderar på att börja skriva på engelska! Eftersom att jag älskar England och jag älskar att prata Engelska! :)   SO BYE SWEDISH,, AND HELLO ENGLISH! Kanske blir lite svengelska! ...

Ovido - Quiz & Flashcards