melle-hjrta

Direktlänk till inlägg 13 mars 2011

helgen

Av Melissa - 13 mars 2011 14:21

Okej helgen då...jah har varit med felicia hela helgen.

På fredagen så gick jah först till pappa för skulle fixa en låt till våran dans :D ehm sen så ringde felicia åå typ undra om vi kunde va <3 åå efter det så ringde pappa för han var på en intervju åå han hade glömt sitt examens bevis hemma FAIL... så jah åå felicia fick typ AS springa dit men vi typ visste inte riktigt vart det låg?! men sen så gick vi hem till henne åå satt lite vid datan sen gick vi ut åå dansa på trottoaren till typ ngnstans på kvällen..sen gick vi till gårn där träffa vi typ ngr kille (jesper,isak åå ngn mer) åå dom gav oss choklad åå sen såg vi på film på gårn..sen va vi tvugna att gå hem..åå då sov vi hos felicia..sen på lördagen så gick vi till Vitalis åå åkte med skor på isen...ehm sen dansa vi åå sjöng lite sen så satte vi oss vi data åå så sov jah hos henne igen :D åå då såg vi på melodifestivalen, ERIC VANN <333 fast vi ville faktiskt att the moniker - oh my god skulle vinna för den ägde faktiskt ut alla!!!! älskade den men sen så va vi upp lite till... åå nu är de ju söndag så har fixat lite i rummet åå ska ta ett bad... BYE BYE   


PS: ska lägga in min video till bloggen (VIDEO BLOGGEN) den ää lite flummmig åå jah åå felicia va inte så seriösa men men...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Melissa - 15 februari 2012 13:08

För alla som försöker gå in på www.itsaboutyou.devote.se, så funkar den inte längre, har nämligen bytt bloggnamn,, så från och med nu så går ni in på den HÄR bloggen ...

Av Melissa - 3 februari 2012 16:08

http://itsaboutyou.devote.se/   min nya blogg   på devote, jag kommer ha kvar den här,, men   kommer inte skriva lika mkt! ...

Av Melissa - 1 februari 2012 12:43

MIN SKOLA HAR JUST BLIVIT BOMBHOTAD!!   BAM BAM BAM BAM,, bomb-joel is back! :O ...

Av Melissa - 29 januari 2012 16:00


Ja idag när jag kommer hem tänkte jag ha en TAKE-CARE-OF-YOURSELF-DAY! Skumbad, naglevård, kanske en hemmagjord hårinpackning och ansiktsmask! Alltså en TAKE-CARE-OF-YOURSELF-DAY, så kanske jag känner mig lite piggare på att gå till skolan imorgo...

Av Melissa - 27 januari 2012 17:14

Funderar på att börja skriva på engelska! Eftersom att jag älskar England och jag älskar att prata Engelska! :)   SO BYE SWEDISH,, AND HELLO ENGLISH! Kanske blir lite svengelska! ...

Ovido - Quiz & Flashcards