melle-hjrta

Direktlänk till inlägg 17 mars 2011

Rubrik saknas

Av Melissa - 17 mars 2011 15:51

Hej jah idah vid typ sju gick man upp då... jah klädde på mig och gick ner och tog en macka och en banan.. sen så gick jah upp åå sminka mig åå borsta håret. Sen ringde Johanna för vi skulle gå te skolan tsm åå då gick vi först te Delight åå vi kom lite försent till No:n för alla tre hade försovit sig, men sen så kom vi te NO:n som vi hade med Birgitta å den började 8:15 och vi kom vid typ 8:25-27...men då fick vi en prick.. åå sen såg vi på en film om planeterna åå jah kunde inte se så mkt för Cristins huve va ivägen, men sen hade vi NO igen fast Biologi och Kemi åå då hade vi med Jenny...åå vi håller på med typ hjärtat åå blodet o.s.v men då så jobbade jah med Delight.. hoppas det gick bra för Johanna som fick va me R.R men sen så hade vi svenska åå jah har gått runt på lektionerna me turkisk peppar i munnen åå ingen lärare har märkt XD..men vi hade svenska åå då höll vi på med ordklasser åå sånt sen fick vi läsa lite men jah skrev ist...men sen hade vi lunch åå vi fick äta ngn fisk totyr mat...sen hade vi gympa åå min gamla gympalärare var där :P åå då körde vi först ngn konstig hinder bana åå då skulle jah hoppa sån här bock elr va det nu heter åå då ramla jah av åå landa på svanskotan men en kille i klassen hjälpte mig upp... asså i början gjorde det inte ont men sen gjorde det de..sen körde vi ngn konstig typ lek elr ngt då man ska springa över till motståndarnas sida åå ta massor med ärtpåsar åå så va det typ fyra pass/mattor åå så kunde man bli kullad ^^.... sen så börjad de göra ont i svanskotan...åå sen så när vi hade plockat undan allt förutanom mattorna så sa Kent (gympalärarn) att vi skulle ställa oss i en ring åå köra att alla skulle försöka hamna på en matta och man fick bara vara två på mattan..men då lura han oss så dom som fick en matta fick bära in mattorna i de här skåpet där man har alla gympa grejer...åå jah typ han inte till en matta för jah va för smart för att springa till en matta XD :D..men sen hade vi engelska åå då hade vi glosor på saker i huset åå de gick ganska bra...sen slutade vi vid typ 14:10 åå då åkte jah åå Johanna till Maria men hon var magsjuk så vi kunde inte va med henne åå vi kunde inte gå hem till mig för att Miranda var sjuk åå Johanna bor inte ens i den "staden"... så hennes mamma skulle plocka upp henne vid ICA åå då åkte vi dit åå väntade i typ 30-45 minuter åå sen åkte hon hem så vi han bara va i typ 1-1½ timme åå sen åkte jah hem åå nu sitter jah här dagen var väl nja sådär   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Melissa - 15 februari 2012 13:08

För alla som försöker gå in på www.itsaboutyou.devote.se, så funkar den inte längre, har nämligen bytt bloggnamn,, så från och med nu så går ni in på den HÄR bloggen ...

Av Melissa - 3 februari 2012 16:08

http://itsaboutyou.devote.se/   min nya blogg   på devote, jag kommer ha kvar den här,, men   kommer inte skriva lika mkt! ...

Av Melissa - 1 februari 2012 12:43

MIN SKOLA HAR JUST BLIVIT BOMBHOTAD!!   BAM BAM BAM BAM,, bomb-joel is back! :O ...

Av Melissa - 29 januari 2012 16:00


Ja idag när jag kommer hem tänkte jag ha en TAKE-CARE-OF-YOURSELF-DAY! Skumbad, naglevård, kanske en hemmagjord hårinpackning och ansiktsmask! Alltså en TAKE-CARE-OF-YOURSELF-DAY, så kanske jag känner mig lite piggare på att gå till skolan imorgo...

Av Melissa - 27 januari 2012 17:14

Funderar på att börja skriva på engelska! Eftersom att jag älskar England och jag älskar att prata Engelska! :)   SO BYE SWEDISH,, AND HELLO ENGLISH! Kanske blir lite svengelska! ...

Ovido - Quiz & Flashcards