melle-hjrta

Direktlänk till inlägg 31 mars 2011

HEJEEJEJEJJJEJE

Av Melissa - 31 mars 2011 19:39

Okej idagggg då...? Jo jah började vid kvart över 8 men jah åkte med Johanna <3.... vår första lektion var No: fysik åå teknik då vi har Birgitta men hon var inte där så vi hade en vikarie (Simon) åå då typ skulle vi se på planeter åå så men datan DAMPA XD men sen funka det. Men ialla fall efter det hade vi NO: Biologi åå Kemi med Jenny åå då höll vi på att läsa om njurarna och njursjukdomar åå sånt så vi är inne på Biologi nu.

Sen hade vi Svenska med Linda, och jag hade gjort klart allting så jag skrev istället.

Men vi hade lunch sen i 1 och ½ timme så jag och Johanna gick till gårn och spelade Wii åå då körde vi Super Mario Bros.

Men sen var det dansuppvisning vid typ halv ett så då gick vi och satte oss vid scenen.

Sen släppte dom in alla i gympasalen och vi försökte få så bra platser som möjligt men vi satt till slut inklämda i ett hörn -.-

Aja sen så kom Maria och Mimmi och satte sig vi oss, och senare kom Mickiz Filip, Jimi och Filip (2)....

Vilket blev ganska jobbigt eftersom att dom pratade hela tiden -.-

Jag skulle vart med på dans uppvisningen men det blev inte så eftersom att en utav dansarna fick något problem med ryggen.

Men alla andra var jätte duktiga som dansade och allting.

Men i början så dansade 8C (tror jag, jag är inte säker) och då skulle alla dansa med.

Och sen var det några som dansade som det stod bokstäver på deras tröjor, och bokstäverna bildade våran rektors namn.. det var ganska gulligt gjort av dom eftersom att våran rektor ska sluta.

Men på baksidan av deras tröjor stod också han efternamn.

Efter dansuppvisningen så slutade vi :D

Och då var jag med Johanna, Maria och Solokorv (som jag kallar honom) :P.. nja det var väl kul men det var mest jag och Johanna som va med varandra och Maria var mest med Solokorv :P xd..

men vi var nere på stan och sen försvann Maria och Solokorv.. och då letade vi efter dom i flera år!

Men vid ungefär fem så åkte Johanna hem och då gick jag hem...

Sen när jag kom hem slog jag på datan redo för att blogga men då skulle vi gå till min mammas kompis Pia som hade fyllt år dagen innan, och då var vi där till kvart i sju ungefär.. sen gick vi hem och åt mat och nu sitter jag här och bloggar :D

I morgon är det fredag så jag kommer ha sovmorgon och vid typ halv nio så kommer Johanna och vid nio så ska vi till skolan :D

Och då kommer skolan ha Earth hour från nio till tio!!!
Så det kommer vara helt kåÅÅÅlll svart!!!!

Aaa hjälp tänk om jag blir kidnappad i mörkret XD..

Aja nu ska jag bada och så får vi se om jag blev kidnappad.. Ja det märker ni ju om jag inte bloggar i morgon..!!!   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Melissa - 15 februari 2012 13:08

För alla som försöker gå in på www.itsaboutyou.devote.se, så funkar den inte längre, har nämligen bytt bloggnamn,, så från och med nu så går ni in på den HÄR bloggen ...

Av Melissa - 3 februari 2012 16:08

http://itsaboutyou.devote.se/   min nya blogg   på devote, jag kommer ha kvar den här,, men   kommer inte skriva lika mkt! ...

Av Melissa - 1 februari 2012 12:43

MIN SKOLA HAR JUST BLIVIT BOMBHOTAD!!   BAM BAM BAM BAM,, bomb-joel is back! :O ...

Av Melissa - 29 januari 2012 16:00


Ja idag när jag kommer hem tänkte jag ha en TAKE-CARE-OF-YOURSELF-DAY! Skumbad, naglevård, kanske en hemmagjord hårinpackning och ansiktsmask! Alltså en TAKE-CARE-OF-YOURSELF-DAY, så kanske jag känner mig lite piggare på att gå till skolan imorgo...

Av Melissa - 27 januari 2012 17:14

Funderar på att börja skriva på engelska! Eftersom att jag älskar England och jag älskar att prata Engelska! :)   SO BYE SWEDISH,, AND HELLO ENGLISH! Kanske blir lite svengelska! ...

Ovido - Quiz & Flashcards