melle-hjrta

Alla inlägg under mars 2011

Av Melissa - 9 mars 2011 19:29

Ja idag va man med Linnéa  åå Jessi för skulle träna te dansen, vi är klara mee den NU   

ÅÅ imorron ska man visa upp den för kent så bra bra,,,om tre veckor blir dee att visa  upp den för skolan då   

JO men vi tränade åå hitta på lite mer så nu ska jah bara få tag på låten åå klippa lite sen är det klart   

inlägget blir inte så långt idag men det har inte hänt såå mkt....

bråkat med en kompis lite bara   

PÖSS ÅÅ KRAM BYE BYE

Av Melissa - 7 mars 2011 07:00

HEj bloggen...ehm jah kommer bara göra ett kort inlägg just nu men kommer senare skriva ett längre. EHm det är såhär att jah söker mejl-vänner (brev-vänner på mejl) åå jah tänkte använda mig genom bloggen åå annat... så om ngn tkr det vore intressant att mejla med mig så langa en kommentar !!!!   

Av Melissa - 6 mars 2011 17:45

Såg på typ ngn video om typ acne elr ngt??? men ialla fall ett tips att få bort acne ää typ alsolsprit så typ duttar man på där man har acne.. elr som pappa tkr så tvättar man med vanlig tvål elr ngt sånt där vad de nu är...men ialla fall så skulle gå ner till apotkeket idag men så kom man ju på att de var söndag åå då är det ju inte öppet!! GASH!! men ialla fall nkping ehm venne när jaah ska skriva mer om det?? men ska kanske ta en alvedon nu för har as ont i tänderna eftersom att tandställningen spänner elr vad man nu säger?! skola i morrn så vi får se vad som händer då?? PÖSS ÅÅ KRAMH   

Av Melissa - 6 mars 2011 13:21

Hej det här blir int ett så långt inlägg men som sa jah sa förut så kommer jah skriva lite mer om nkping....men ialla fall är hos PAPPA nu åå han tjatar om att det int är H på jah men jaH får skriva de om jaHHHHHH vill XD men jaja ehm...pappa ville att jaHHHHH skulle skriva att oljepriset håller på att gå upp så ett tips för er som tkr om att investera på börsen är att köpa oljeaktier åå det finns en risk att aktier inom bank åå försäkring kommer falla inom ngr månader så sälj....???? KEY lite werd han ää där va? neee elr kanske aja han ää snäll!!! aja ska dra nu funderar på att börja videoblogga men venne??? aja PÖSS ÅÅ KRAMH   

Av Melissa - 5 mars 2011 19:14

Hej bloggen... jag vet att jah int har bloggat på typ asssss länge men internet DAMPA...men ialla fall nu har jag fått tandställning -.- ehm ska typ lägga upp lite bilder på mitt "nya" jag..

Men ialla fall fick den igår så var ledig från skolan men jag missa typ bara matten, engelska, so:n och musiken åå typ klassråd elr vad det nu är men ialla fall.

Så vi åkte inte till nyköping typ halv tio åå jah börja skolan nio så då va de ju ingen idé att jag gick dit...men jah vackan typ vid halv nio men jah somna om till nio åå då klädde jah på mig sen så elr nej jah åt frukost sen klädde jah på mig...men sen så sminka jah mig åå typ fixa mig hår åå sånt..sen tog jah allt jah skulle ha me mig typ mobil, hörlurar och en bok för säker hets skull eftersom att vi fastna i bilkö föra gången åå ville vara säker på att jah hade ngt att göra om vi skulle göra de igen.. men ja sen så gick vi för att vi skulle hämta bilen hos Peter åå sen åkte vi...när vi kom fram han jah typ inte göra ngt innan dom ropa in mig... ¨åå då sa dom att det skulle ta en timme så mamma åkte iväg till ICA. Men sen så typ skulle dom göra så att det blev torrt i munnen åå då fick jah ha ngn werd sak som gjorde att jah inte kunde stänga munnen :S men jaja för mig tog de bara en halv timme att fixa tandställningen bara för att jah ää BÄST!! aja då fick jah typ en tandborste åå flour elr va det nu heter..? Men sen så ringde jah mamma men hon var mitt i affären me en sån här skan grejsamojs vaa det nu heter så jaa fick gå från tand saken till ICA vid typ badhuset åå jah gick vilse lite eftersom att jah typ int vet ngt om nkping bara var man köper KLÄDER!!!   

Aja sen stod dee ngn bil ivägen så jah fick gå runt på ngt lägenhetsställe åå då halka jah AJ!!! men jah ska blogga lite mer om min dah i nkping senare...ska se på film NU PÖÖSS ÅÅ KRAMH PÅ ER   

Ovido - Quiz & Flashcards