melle-hjrta

Alla inlägg under juni 2011

Av Melissa - 17 juni 2011 17:40

Det här blir ett snabbt inlägg plus dagens låt!

Idag kommer Mormor och ska sova över, så det kommer bli roligt!

Eftersom att hon kommer snart så blir det ju bara ett snabbt inlägg.

Men jag har precis kollat min blogg-mail och jag hade bara fått ett smått larvigt mejl av min syster Miranda!

  för er som inte ser vad det står så står det:

  1. Hej på dig!!!! hhahahah
  2. 1-9
  3. nej till 10
  4. ..
  5. !!
  6. ??
  7. ;;
  8. ;D
  9. ;)
  10. ;D :) :P
  11. Nej till 20
  12.  
  13.  
  14.  
  15.  
  16.  
  17.  
  18.  
  19. hihi
  20. hahah
HEJ DÅ ;D
Ett ganska onödigt mejl enligt mig! :O
Men just nu så väntar jag bara på att mormor ska komma och jag kanske ska läsa medan jag väntar.
Juste idag så är det sista avsnittet utav mitt favorit pogram, eller ja sista avsnitt på säsong 2..
Sen får jag vänta över sommarn tills säsong 3 kommer!
Men min två andra favorit pogram Skins och Jersey Shore går ju fortfarande! YEY!
Men jag ska avsluta nu!
Hej då!
Juste får inte glömma dagens låt!

Av Melissa - 17 juni 2011 17:09

Nu har jag både twitter och e-mail till bloggen!

Twitter: Melle_hjrta

E-mail: melle_hjrta@hellokitty.com


Följ mig på twitter ;)

   

Av Melissa - 16 juni 2011 20:13

Det här blir bara ett snabbt inlägg eftersom att mitt favorit pogram började för en kvart sen.

Jag har precis varit inne och kollat på några bloggar och sen så har jag läst lite.

Men nu ska jag se på skins och sen blir det film med popcorn.

I morgon ska jag till pappa och jag kommer antagligen sova där också.

Och han har lovat att han ska bada för första gången det här året!

Men jag kommer skriva mer imorgon!

Puss!

 

Av Melissa - 16 juni 2011 15:46

Tycker att låten är ganske bra, fast man får vänta lite innan dom börjar sjunga men annars är låten och videon bra!

Av Melissa - 16 juni 2011 15:17

Hittade nyss en jätte rolig bild på ett par ovanliga skor!

Kan vara bra att ha när det regnar.

 

Paraply-skor!

Tyckte dom såg ganska coola ut, men nog inget jag skulle kunna köpa, men dom var coola!

Av Melissa - 15 juni 2011 12:56

Nu får vi se om jag äntligen kan börja blogga igen!

Det har hänt ganska mycket på den senaste tiden, så jag tänkte skriva lite om det.

Nu är det 4 dagen på sommarlovet och man kan bara chilla!

På skolavslutnings dagen var det äntligen dags för Gröna Lund med Johanna, Mickiz och Miranda.

Vi åkte jätte mycket och jag hade as kul!

Jag hade tänkt att åka fritt fall, insanne, twister och slänggungorna men det blev inte så för jag hade ingen att åka med.

Men istället åkte jag många fler och roliga berg o dall- banor!

Ett tips!

Åk inte blå tåget, dom har "förnyat" den och nu är den så mycket mer läskigare än vad den var förut!

Jag skrek t.o.m när jag blundade!

Men det var jätte kul ändå.

När vi kom hem så skulle jag åka hem till Johanna och sova över där, och vi pratade lite men sen så sov vi!

Nästa dag så var det trosa marknad och för mig studentfest/middag.

Det var roligt med studentfirandet och vi käkade jätte god mat, smörgås-tårta och tårta, kakor.

Men sen gick jag och Miranda ner på marknaden med pappa och då köpte jag ett par nya solglasögon och en coolish keps.

Men på söndagen var jag med Felicia och sen har jag inte gjort så mycket.

Eller jo jag har varit hos mina "kusiner".

Men idag så mår jag inte så bra, jag har börjat få ont i huvudet och förut hade jag lite ont i magen.

Men nu ska vi prata om roliga saker!

Här kommer en lista på vad jag ska göra i sommar

1: Förhoppningsvis åka till Öland, ska bara tjata lite på Peter   

2: sola  

3: bada jätte mycket   

4: vara med kompisar  

5: Tälta  

6: SOVA  

7: Och åka till Barcelona (spanien)     

Ovido - Quiz & Flashcards