melle-hjrta

Alla inlägg under juli 2011

Av Melissa - 14 juli 2011 00:16

Är hos Johanna nu! Ska snart sova klockan är ju trots allt 00:19, om ni undrar hur jag kan blogga utan data så är det för att min undebara vän Johanna har lånat ut sin undebara iphone till mig! Kom till Johanna vid typ 16:15 kanske intresserar er men.. Lev med det, men det här blev ett kort inlägg men jag kommer blogga mer när jag kommer hem! PUSS!!!

Av Melissa - 12 juli 2011 11:40

Idag blir det en slapp dag, jag har inte gjort så mycket utan bara settat vid datorn. Jag ska snart diska och men sen ska jag inte göra så mycket. Imorgon ska jag till Johanna och vara där till på fredag, det kommer bli jätte kul! Men en sak har jag lite problem med, jag har ingen aning om vad jag ska packa med! Alltså om det är något speciellt jag ska ha med. Men om jag inte bloggar på länge så är vet ni att det är för att jag är hos Johanna! Kanska åker och badar i dag också, det beror på vädret! Annars blir det en slapp-tisdag!

Hittade en passande bild till inlägget också

 

BIO

Av Melissa - 10 juli 2011 19:07

Kom nästan nyss hem från Heron City, såg på "Pirates Of The Caribbean On Stranger Tides 3D" den var faktiskt riktigt bra! Och jag såg på 3D för första gången, var ganska coolt! Eftersom att det var mycket scener när dom var ute på sjön så kändes det som att man satt i vatten,

 

Av Melissa - 10 juli 2011 13:20

Idag åker man till Heron City med syrran (Miranda), ska bli kul! Ska se 3D first time, åker halv 2.

 

Blir bara ett snabbt kort inlägg nu, men kommer skriva ett till inlägg ikväll!

Av Melissa - 9 juli 2011 19:24

 

1: Söndagar

På söndagar kan man sova hur länge man vill JIPPIE! zzzzz


2: Ensam hemma

Man kan göra vad man vill och har hela huset för sig själv, härligt!


3: Dygna

Att dygna med en kompis är nog det roligaste man kan göra med en kompis, alla sover och man kan göra nästan vad som helst!


4: Favorit program

Man har nånting att längta efter och sen när det börjar så blir man så himla glad!


5: Sommarlov!

Man räknar ner dagarna till skolavslutningen och sen äntligen kommer den och man är fri från läxor och tråkiga lektioner


6: Födelsedag

Då är det ens alldeles egna dag och alla gör som man säger!


 

1: Tidiga mornar

När man måste gå upp hur tidigt som helst, det är en stor diss!


2: Vänner som ljuger!

Det är så himla tråkigt när man får reda på att ens kompis ljuger för en


3: Hår katastrof

När det bara är några minuter kvar tills skolan börjar och man får inte till sitt hår! Jobbigt!


4: SJUK!

När man blir sjuk på ett lov eller en helg, inte kul!


5: Tråkiga filmer!

När man ser på en film på bio som man aldrig har sätt förut och det visar sig att den är jätte tråkig!


6: Regn!

När man har planerat att åka till stranden och sola och bada och sen när man ska åka så börjar det regna!


7: Tråkigt!

När man har absolut har inget att göra och man har jätte tråkig!

 

 

Av Melissa - 8 juli 2011 11:12

idag är det SOLIS! Och jätte varmt, jag tror inte att jag ska göra så mycket idag. Mest bara ta det lugnt, har lite ont i magen också. Jag tror jag mest kommer sitta på baksidan i skuggan och läsa någon bok och kanske lyssna på musik! Idag gick jag upp "tidigt", men jag har ändå inte gjort så mycket så jag kommer antagligen inte göra så mycket idag. Det här blir nog bara ett snabbt inlägg eftersom att jag inte är så social just nu.. Men jag kommer lägga in dagens låt! Enjoy!


Av Melissa - 7 juli 2011 13:40

Nu ska jag verkligen försöka blogg så mycket som möjligt! Om ungefär en månad drar man iväg till Spanien, så då kanske det blir lite svårt men ska ändå försöka.


Igår var jag på Tom Tits med Felicia och Miranda, och det var hur kul som helst. Vi var i Södertälje dårå. Och vi prövade nästan allting! Jag ska lägga upp en video när jag åker i en rutschkana som fanns där, jag borde egentligen inte ha filmat när jag åkte eftersom att jag slog i armbågen bara för det AJ! Men jag och Miranda hade sovit över hos Felicia på Tisdagen och sen åkt upp med bussen till Södertälje på Onsdagen. Vi kom dit ungefär en timme innan det skulle öppna, alltså vid typ 10 så vi gick runt och kollade i några affärer innan. Men vi hade jätte kul och efter det så trampade jag och Felicia trampbåt, det var också kul och vi failade lite i början eftersom att vi försökte få reda på hur man skulle styra. Men sen gick det bra!



 

Av Melissa - 2 juli 2011 12:25

Kollade runt lite och hittade jätte roliga bilder på olika tårtor!

1: Jätte gullig Hello Kitty tårta!

2: För alla Angry Birds-lovers

3: Wii, ganska rolig faktiskt ;O

4: I-pod, musik tårta det är ett +


 

Jag skulle nog välja nummer 4: Ipod tårtan!

Ovido - Quiz & Flashcards