melle-hjrta

Direktlänk till inlägg 26 september 2011

Back to school!

Av Melissa - 26 september 2011 16:01

Nu är det "back to school" äntligen slipper jag den där jävla migränen! Med hjälp av "ibumetin"! I morgon ska man har orientering uppe vid Vitalis och sen blir det hemåt. Ska snart träna på spanska provet, och nej jag tränar inte men egen vilja. Miranda TVINGA mig! Ni vet när ens syskon säger "Vill du göra dina läxor med mig, kan vi träna på spanska provet, kan du hjälpa mig med läxorna o.s.v" och det säger dem så att någon utav mamma eller pappa hör. Och gissa vad dem säger då, "lilla gumman/gubben läxor går före allt, bla bla bla bla!" det är föräldrar det! Tack Miranda! Du är verkligen den bästa syster man kan få *host HOST*

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Melissa - 15 februari 2012 13:08

För alla som försöker gå in på www.itsaboutyou.devote.se, så funkar den inte längre, har nämligen bytt bloggnamn,, så från och med nu så går ni in på den HÄR bloggen ...

Av Melissa - 3 februari 2012 16:08

http://itsaboutyou.devote.se/   min nya blogg   på devote, jag kommer ha kvar den här,, men   kommer inte skriva lika mkt! ...

Av Melissa - 1 februari 2012 12:43

MIN SKOLA HAR JUST BLIVIT BOMBHOTAD!!   BAM BAM BAM BAM,, bomb-joel is back! :O ...

Av Melissa - 29 januari 2012 16:00


Ja idag när jag kommer hem tänkte jag ha en TAKE-CARE-OF-YOURSELF-DAY! Skumbad, naglevård, kanske en hemmagjord hårinpackning och ansiktsmask! Alltså en TAKE-CARE-OF-YOURSELF-DAY, så kanske jag känner mig lite piggare på att gå till skolan imorgo...

Av Melissa - 27 januari 2012 17:14

Funderar på att börja skriva på engelska! Eftersom att jag älskar England och jag älskar att prata Engelska! :)   SO BYE SWEDISH,, AND HELLO ENGLISH! Kanske blir lite svengelska! ...

Ovido - Quiz & Flashcards