melle-hjrta

Direktlänk till inlägg 3 oktober 2011

Ear Cuff

Av Melissa - 3 oktober 2011 16:51

Är lite sugen på att köpa en Ear Cuff, ett svart kors isf! Ska fråga mamma om hon kan besälla en till mig, från Carolines Smyckeskrin. Så betalar jag tillbaks, ifall hon går med på det! Och så är det inte så dyrt 84 KR, pga att jag kan rabatt koden ;)

Är också sugen på att skaffa EN rosa eller lila slinga i mitt hår, bara en för att se hur det skulle se ut! Men snart ska jag slinga mitt hår, blondt! När mamma har tid, vi har redan färg och allt. Men just nu håller jag mig till en Ear Cuff, och sen kanske det kan bli en rosa eller lila slinga!

Jag är desperat efter LJUST hår just nu, synd att jag inte får bleka det!

Men nu ska jag träna på NO provet som vi har imorgon! Juste idag hade vi Matte prov och ett oförberätt SO test! Jag kunde ju typ ingenting på det där testet!

SES!

  

(Fast en svart!)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Melissa - 15 februari 2012 13:08

För alla som försöker gå in på www.itsaboutyou.devote.se, så funkar den inte längre, har nämligen bytt bloggnamn,, så från och med nu så går ni in på den HÄR bloggen ...

Av Melissa - 3 februari 2012 16:08

http://itsaboutyou.devote.se/   min nya blogg   på devote, jag kommer ha kvar den här,, men   kommer inte skriva lika mkt! ...

Av Melissa - 1 februari 2012 12:43

MIN SKOLA HAR JUST BLIVIT BOMBHOTAD!!   BAM BAM BAM BAM,, bomb-joel is back! :O ...

Av Melissa - 29 januari 2012 16:00


Ja idag när jag kommer hem tänkte jag ha en TAKE-CARE-OF-YOURSELF-DAY! Skumbad, naglevård, kanske en hemmagjord hårinpackning och ansiktsmask! Alltså en TAKE-CARE-OF-YOURSELF-DAY, så kanske jag känner mig lite piggare på att gå till skolan imorgo...

Av Melissa - 27 januari 2012 17:14

Funderar på att börja skriva på engelska! Eftersom att jag älskar England och jag älskar att prata Engelska! :)   SO BYE SWEDISH,, AND HELLO ENGLISH! Kanske blir lite svengelska! ...

Ovido - Quiz & Flashcards