melle-hjrta

Alla inlägg under januari 2012

Av Melissa - 13 januari 2012 17:16

Idag är det Fredag den trettonde, alltså otursdagen, hit tills har jag inte haft någon otur men vi får se vad som händer ^^

Egentligen varför och vem kom på Fredag den trettonde ???


Men ialla fall idag så sover Miranda hos Felicia, för typ femtioelfte gången... så då delar jag och mamma på huset =3

Ikväll ska jag inte göra så mycket, kanske se på en film och slänga i mig MASSOR med mumsigt godis :D

Men nu ska jag äta,, så see ya later alligator ;)

 

Av Melissa - 13 januari 2012 16:41

      

           

 


Av Melissa - 11 januari 2012 19:46

Vet att jag har varit inaktiv, och kommer säkert vara det nu också,, men jag orkar helt enkelt inte blogga, och dessutom så har jag börjat tröttna på det, men jag har kvar den ifall jag ngn gång känner för att börja blogga igen ;)

Ni kan få en söt bild bara för det :D

 

Ovido - Quiz & Flashcards