melle-hjrta

Alla inlägg under september 2011

Av Melissa - 21 september 2011 08:45

Ingen skola idag hellet, pga den där dumma migränen som inte vill hoppa iväg när man tar en huvudvärks tablett! Utan man måste sova bort den, och sen när man har sovit så kommer den tillbaks efter typ 10 minuter! Det var ju inte det minsta jobbigt! Arg, nu vet jag ju inte vad som kommer på spanska provet? Usch spanska är så hääääääär tråkit X1000000! Och nu fattar jag inte varför jag är "ledsen" för att jag missar vad vi ska ha på provet, men jag är sån. Skum alltså, skum som 100 skum tomtar. Och dom är skumma! Lita aldrig på en skum tomte, försök stå emot! Du vet aldrig vad som kan hända när du väl har en påse skum tomtar hemma, det vet ingen! Haha jag har Mupp i min ordlista, men jag hade inte ordlista i min ordlista så jag fixade det. Jag hade inte ninja i min ordlista så det fixade jag också. Ninja fixar allt! NU ska jag sova och sen ska  jag ta en huvudvärks tablett! Hare gött!


BTW, jätte fin låt (från min favorit serie)

Av Melissa - 20 september 2011 08:30

Om 1 minut börjar jag, och jag är...turmvirvel...sjuk (fail), och idag skulle vi laborera på NO lektionen, jag som hade längtat efter det! Känna den ljuva doften av olika ämnen blandas till ett, nej jag bara skoja! Men vi skulle faktiskt laborera idag, och jag är faktiskt sjuk.

Skriver inlägget på mobilen just nu så att jag ska kunna komma ihåg det, så att jag bara kan skriva av sen på datorn. Lite jobbigt eftersom att jag råkade ändra texten till franska, men nu kan jag! Jag har bara 1771 ord kvar! Men iaf sen när Miranda/Mirre kommer hem från skolan så kommer hon ha tonvis med läxor med sig till mig! Buhu men aja det är bara att jobba jobba jobba :'( jag kommer bli deprimerad om jag fortsätter skriva om läxor! Men nu ska jag sova för jag har jätte ont i huvudet!


Av Melissa - 18 september 2011 13:17

 
Av Melissa - 16 september 2011 14:30

Just nu vill jag ha en gul regnjacka!

Fick min Ramones tröja igår, jag älskar den! TACK MAMMA!

Hade på mig den idag, men nu är jag lite sugen på att köpa en gul regnjacka.

Tycker gula regnjackor är jätte snygga!

 

Av Melissa - 15 september 2011 17:38

Förut började Miranda sjunga på "My heart will go on" och då blev jag lite sugen på att se på Titanic!

 

Av Melissa - 11 september 2011 16:30

Gammal låt men sjukt bra!

Tyckte den passade in också, eftersom att det är September.

Green Day är galet bra, så lyssna och njut!

blev kär när jag hörde låten, såhimlabra!

Fick lite spunk också, eftersom att jag skulle fixa den på mobilen och så gick det prutt-dåligt!

Fick hålla på as länge och dog nästan.

Men sen gick det och då blev jag GLADIS!

Av Melissa - 9 september 2011 16:13

Jag kommer inte blogga på tre dagar nu..orkar inte XD! Ska bara ligga och sova hela helgen! Jag vet inte ens om jag vill blogga längre? Det händer inget just nu, allt är bara som vanligt. Jag kanske ska ta en blogg paus? Och börja blogga när jag kommer på något intressant, eller när något intressant händer. Livet har ju inte börjat en! KAN INTE NÅGOT INTRESSANT HÄNDA SNART? Jag börjar bli uttråkad...

Av Melissa - 8 september 2011 18:45

Fantastisk röst

Ovido - Quiz & Flashcards