melle-hjrta

Alla inlägg under september 2011

Av Melissa - 6 september 2011 20:14

Hejsan svejsan alla goa människor!

Inte för att skryta, men jag får faktiskt se på bolibompa och jag är inte ens över 18!

Jag vet att ni inte får det, nu blev ni avundsjuka va?

HiHiHi!


Vad händer?

Fötter!

Haha jag vet att jag har dålig humor!


Har extra mycket blogg dåligt humör så det blir inget seriÖst inlägg idag! Hej då

 

Av Melissa - 5 september 2011 15:26

 

Av Melissa - 3 september 2011 15:15


R.I.P 

24 år sen

Morfar 

7k

Av Melissa - 3 september 2011 13:42

USCH! Förkylningen har blivit värre, hatar att vara förkyld!

Är hos pappa just nu, han försökte lura mig att han hade köpt en iphone. Jag trodde på det först, men sen så använde jag hjärnan och då kom jag fram till att han skämt. Men jaja, jag ska snart hem. Är ganska hungrig och pappa har inte så mycket mat hemma eftersom att han åker till Finland på Tisdag.


Men idag är det ju lördag! Ska ha världens längsta film kväll, jag ska bara välja vilka filmer jag ska se på!


Men imorgon så är det ju söndag och då börjar mitt favorit pogram igen, Jersey Shore LÄNGTAR! Dom är i Italien den här säsongen. Men innan det så kommer det något nytt pogram så det ska jag också kolla på, se om det är bra. Men allt det där blir ju imorgon. Så nu ska jag bara SLÖA!

 

VA!

Av Melissa - 2 september 2011 17:19

Nyss när jag skulle logga in, så såg jag det här!

  !!!!

Ovido - Quiz & Flashcards