melle-hjrta

Alla inlägg under oktober 2011

Av Melissa - 9 oktober 2011 19:32

Nya "Plain Jane" började nyss, så jag tänkte titta på det och vara lite inne på Facebook! Imorgon är det Måndag, skola! B-L-Ä BLÄ! Undra hur det kommer bli? Jag var inte i skolan, Torsdag fredag för jag hade ont i magen. Tror att det var migränen som spelade mig ett spratt, eller hur man nu säger LOL! Håller på och spela Vampire Diaries spelet på Facebook, och jag längtar verkligen tills säsong 3 kommer ut på TV.

Ha en underbar SUNDAY!

Idag är det "Jersey Shore" förresten, LÄNGTAR tills det börjar!

 

Av Melissa - 9 oktober 2011 14:21

Mamma har åkt iväg till stan (tror jag) med Peter, så jag och Miranda är ensamma hemma. Vi kör en liten tävling mot varandra på ett spel på Facebook, som heter "The Vampire Diaries: Get Sucked In" det är faktiskt ganska roligt. Okej det är nog mest roligt för att jag är "besatt" i "The Vampire Diaries" men spela roll. Idag har jag inte gjort så mycket, sätt på "Dirty Dancing" och settat vid datan!


Men iaf, jag hade skit kul igår på Rhodos. Sandra och Tina var där (pappas jobbar kompis barn) och vi hade ap kul!

 


Av Melissa - 8 oktober 2011 17:06

Hittade nyss en parody till låten "G6" den var ganska bra, blev sugen på att se på Harry Potter när jag såg den! Ni fattar när ni sätt videon. Snart ska jag till Rhodos med pappa och käka med hans jobb, hoppas att Maria är där annars kommer det bli jätte tråkit! Ha det gött!

Av Melissa - 7 oktober 2011 18:28

Har legat hemma inlindad i min sverige filt och sätt på Twilight och New Moon! Ska precis börja titta på Eclipse, idag har jag Twilight maraton! Den bästa filmen är nog Eclipse, såg den första gången på bio med min syster Miranda! Ha en trevlig helg!

Av Melissa - 6 oktober 2011 08:42

Vet inte om jag ska gå till skolan idag? Har ont i magen och i huvudet! Vi får se hur det blir, om alvedonen kan börja värka snart!

 

??

Av Melissa - 5 oktober 2011 19:46

Har jag gjort något fel? Är det på grund av mig som du vill byta skola? Jag vill inte förlora dig som vän, men du verkar inte bry dig om det! Jag blir fan as ledsen! När du pratar med mig så känns det som att du ser mig som LOVA! Har jag gjort något? För jag vill fortfarande vara din vän! Men du verkar hata mig! Om du verkligen bryr dig och fortfarande vill vara min vän, säg det då! Face mot face,

FÖR JAG ÄR SERIÖST AS LEDSEN!

 

Av Melissa - 4 oktober 2011 11:43

jag och Mickiz hittade en prima ballerina larv på lunchen

 
Av Melissa - 3 oktober 2011 20:57

Var nyfiken på hur jag skulle se ut i snake bites, så jag klistrade ditt ett par för att se hur det skulle se ut på mig! Skulle dock vilja ha svarta, inte silvriga isf.

Juste ska jag ha svart eller silvrig earcuff? Ifall jag hittar nån! Vad passar bäst till blont hår?

  

??

Ovido - Quiz & Flashcards