melle-hjrta

Alla inlägg under oktober 2011

Av Melissa - 17 oktober 2011 12:37

Ska göra en liten video sen (när jag inte ser ut som en missbildad majskolv), är sjuk så det är så man ser ut då. Är mega super duper osocial, vill lägga mig ner i sängen och sova! O drömma om något roligt! Kanske flygande älgar eller delfiner som går på land, de skulle vara super duper mega roligt! Tänk dig en flygande älg och sen så kommer det en delfin med typ solgalsögon och handväska :) random men man skulle defenetivt skratta!

Nu ska jag och min låtsas kompis leka tjuv och polis hejdå!

 

Av Melissa - 16 oktober 2011 15:11

Imorgon är det måndag, alltså back to school! MAMMA MIA! Såg nyss på "Hur många lingon finns det i världen" den var inte så bra :( trodde att den skulle vara mycket bättre, så jag blev lite besviken. Fast egentligen så gillar jag inte svenska filmer, men jaja! Idag har jag varit duktig! Städade mitt rum utan att mamma behövde säga till mig! Nu är ni imponerade va? Jag vet att ni är de, det är bara o erkänna ;) hur mår alla goa homosapiens då? Jag mår som en ko på en äng full med gräs där jag kan stå och idissla, väldigt bra alltså!

Igår var jag med lill-fissen (Felicia) sen sovde fellan över! Det var roligt! Det är söndag så förvänta er inte ett roligt, socialt och positiv inlägg! Det är PYJAMAS DAG idag förresten, det är däremot roligt, socialt och positivt! Hare gött alla goa homosapiens, nu ska jag CHILLA!

Mogen cheyy

Av Melissa - 15 oktober 2011 14:10

God morgon alla homosapiens! Jag hade inte "tid" att skriva igår, eller jo jag hade tid men jag orkade helt enkelt inte! Men idag..hahha mirre sa nyss att jag hade äkliga öron, random!

Snart ska jag se på "Hur många lingon finns det i världen" tror jag att den hette!

Är inte så social just nu så ni får nöja er med ett pruttkorvigt inlägg!

Juste här kommer min önskelista! Om ni inte köper något så förvandlar jag er till paddor!

1: En rosa apa

2: en grön delefin

3: två blåa hamstara

4: och....*trumvirvel* ett rött får!

 

Av Melissa - 13 oktober 2011 19:45

FREDAGSMYS! yes en skoldag kvar sen är det helg! Sova hela dagen, det är skönt.

Hur mår alla hollabandollas idag då?

Jag mår som fiskarna i vattnet, väldigt bra alltså!

Jag har märkt en sak! Varje gång någon springer typ framför mig eller något, så ropar jag alltid "Run like a bird!" haha och fåglar flyger ju! Dom brukar inte springa. Jag är lite random.


Vet ni!???? Idag var det internationella suit day, så typ jätte många hade kostym på sig i skolan idag. Det var lite roligt, skulle se ganska skumt ut om man inte hade vetat att det var det idag.

Nu längtar jag till utklädningsdan! Varje år så har vi utklädningsdan på min skola, så två dagar innan jullovet så klär alla ut sig i skolan. Man kan klä ut sig till vad som helst, man kan komma till skolan i pyjamas om man vill! Det är jätte roligt. Jag klädde aldrig ut mig förra året för jag visste inte vad jag skulle vara, men det här året så ska jag vara förbered!

Aja nu ska jag hem och göra matten och spanskan, sen ska jag chilla! coolish (cool och chill, ihop satt! Mitt egna ord ^^)

KOLLA DET ÄR EN FÅGEL! SOM SPRINGER!!

 

Av Melissa - 11 oktober 2011 20:22

Vad mkt idioter det finns här i världen!!! Måste prata med Johanna imorgon, om en grej som hände när jag loggade in på msn idag. HATAR verkligen allt! Jag önskar att allt kunde vara som vanligt! Piss-skola, Piss-människor som går på den, hur blev allt så fel?! Jag vill inte göra ngn ledsen! Är allt mitt fel nu?

Av Melissa - 11 oktober 2011 13:49

Hääääjsan alla glada homosapiens!

Ligger just nu på mitt golv och GEEEEEKAR "the vampire diaries: get sucked in" på Ansiktsboken :)

Idag efter NO:n gick jag hem :( hade ont i magen och i halsen! Men jag han med NO provet iaf, fast det gick inte så bra :( positiva jag! Men när jag kom hem så kollade jag lite snabbt på facebook och sen gick jag o la mig. Ska snart träna på Spanska läxan!


Juste jag hade en jätte konstig dröm i förrigår! Jag drömde att jag och Miranda var på Öland vid våran sommarstuga, och vi var uppe på ett berg! Sen skulle jag gå ner och hämta en grej, vet inte vad. Och då kommer det en KO!! Och börjar jaga mig och Miranda nerför berget, sen helt plötsligt så skulle Miranda knyta sko snöret! Så hon satte sig ner och började knyta och kon kom bara närmare och närmare. Men hon bara satt där! Sen hoppade vi över en stenmur, sen hoppa vi ner i brännässlor och sen hoppade vi in på gårn. Sen vaknade jag. Roligt dröm det var! MUUUU säger Kon :)

 

Av Melissa - 10 oktober 2011 16:31

Skrev precis världens längsta inlägg och så börjar datan dampa! TACK SÅ MKT!!!!! hela inlägget försvann!!! Hej då nu ska jag slänga min data i väggen!!!!! Och sen ska jag bryta sönder den till små bitar, med BARA HÄNDERNA! Och sen ska jag göra soppa på den! DAMP!!!!

 

Av Melissa - 9 oktober 2011 21:19

Hehe, random!

Men iaf rubriken säger det mesta, jag håller ju på och läsa "The Vampire Diaries" för andra gången. Och nu är det så att när jag väl har börjat läsa om vampyrer så kan jag inte sluta!!! Så jag kommer vara värsta vampyr freaket, vet inte hur länge men aja. Så alla får (MÅSTE) stå ut med det ;) efter "TVD" så blir det "Twilight" L0L! VAMPYRER VAMPYRER!!!!!!!

nu ska jag gå på dasset (ett väldigt gulligt namn på en toa) HEJDÅ!! (intressant va??)

 

Ovido - Quiz & Flashcards