melle-hjrta

Alla inlägg under oktober 2011

Av Melissa - 3 oktober 2011 16:51

Är lite sugen på att köpa en Ear Cuff, ett svart kors isf! Ska fråga mamma om hon kan besälla en till mig, från Carolines Smyckeskrin. Så betalar jag tillbaks, ifall hon går med på det! Och så är det inte så dyrt 84 KR, pga att jag kan rabatt koden ;)

Är också sugen på att skaffa EN rosa eller lila slinga i mitt hår, bara en för att se hur det skulle se ut! Men snart ska jag slinga mitt hår, blondt! När mamma har tid, vi har redan färg och allt. Men just nu håller jag mig till en Ear Cuff, och sen kanske det kan bli en rosa eller lila slinga!

Jag är desperat efter LJUST hår just nu, synd att jag inte får bleka det!

Men nu ska jag träna på NO provet som vi har imorgon! Juste idag hade vi Matte prov och ett oförberätt SO test! Jag kunde ju typ ingenting på det där testet!

SES!

  

(Fast en svart!)

Av Melissa - 2 oktober 2011 14:10

Nu har jag försökt byta till blogg.se, men det gick inte så bra! Jag fattar inte deras kodmallar och sånt, så jag kommer fortsätta med den här bloggen istället. Synd att man inte kan ha Videofyme på bloggplatsen, dom borde skaffa det! Men iaf, idag är det söndag! SOV DAGEN! Ska sätta på mig mys kläder, jag har fortfarande pyjamas på mig LOL!

Grattis G/Rosa (G står för gammel mormor), du är 83 år idag! Ha en SUPER födelsedag!


Ja vad ska man hitta på idag då?

Kanske ska mysa ner mig i soffan och titta på Disney filmer! I <3 disney filmer! Kanske kolla på en film som jag inte sätt på sen jag var "a little KID"! Nu är jag ingen "little kid" nu är jag "big kid" MOHAHAHA! GALENSKAPER! Makaroner och köttfärsås! Fy tusan! Prutt på er och ha en MEGA härlig SOV-Söndag!

 

Nalle Puh in my <3! LOL!

Av Melissa - 1 oktober 2011 19:04

Funderar om jag ska se "When in rome" idag (verisionen med Ashley och Mary-Kate Olsen). Har sätt den förut, men då flummmmmade jag bara igenom filmen. Vad ska alla andra göra ikväll?


Idag har jag ritat SKITA mycket, ska lägga upp några bilder på vad jag har ritat. Men det gör jag imorgon. Det är två bildet som jag blev SUPER MEGA nöjd med, lika super som superman!

Men iaf, idag när jag och Miranda var nere på ICA och skulle köpa mat, så köpte jag senaste frida tidningen. Och när jag kommer hem och ska läsa den, då sitter typ alla sidor ihop! Så jag fick KLIPPA upp tidningen för att kunna läsa den.

 

Jag kom på en sak, det är ju fan oktober NU!

Ovido - Quiz & Flashcards