melle-hjrta

Alla inlägg under april 2011

Av Melissa - 1 april 2011 18:18

Okej jag blev inte direkt kidnappad x).. men ialla fall vi började vid Nio som jag sa igår :D..

Första lektionen var matte och i slutet utav lektionen så gick brandalarmet, och vi var på övervåningen så vi var tvugna att ta värsta omvägen!

Och typ det var några som inte hade skor på sig, och det regnade så dom fick stå i lera med bara strumpor!

Fast vissa typ stod på någon annans fötter som hade skor, linnea stod på mina och det gjorde ont eftersom att jag har en påbörjad nagel trång...

Men sen fick vi gå in åå då hade vi engelska, så då gjorde vi typ inte så mycket eftersom att vi inte han med så mycket.

Men sen hade vi klassråd och då skulle vi skriva ner en sak, för vi har bestämt att varje vecka så får man en person man ska vara med (en i klassen) och då ska man vara med den någon dag, och jag fick anna så jag skulle skriva vad jag hade fått reda på om henne och vad vi hade gjort.

Men vu hade inte varit eftersom att ingen utav oss hade pratat med varandra på länge, så jag fick gå till anna och fråga typ vad hennes favvo färg var och sånt.

Men sen hade vi SO och då höll vi på med Afrika som vanligt -.- men då satt jag och Johanna ute i korridoren :D och typ jobbade... och sen kom Mickiz, Christin och några killar i åttan och började sjunga och spela gitarr, åå jag och Johanna vi bah: ehm okej det här var ju normalt...

Men sen hade vi lunch och MUSIK SOM VAR ASSSS TRÅKIT.. aja ska blogga lite mer om dagen lite senare idag men nu ska jag gå hem och hämta en sak (vi ska sova hos Peter) aja SES :D

Ovido - Quiz & Flashcards