melle-hjrta

Alla inlägg under april 2011

Av Melissa - 14 april 2011 18:50

Så bra och så rätt asså

(http://gobarbra.com/hit/new-cfae801f96e0edd49a8b625e0b6da8cd)

Av Melissa - 14 april 2011 16:13

  Älska låten! ;)


Av Melissa - 14 april 2011 14:41

Idag försov man sig... jag hade en halv timme på mig att fixa mig och käka frukost, borsta håret, borsta tänder, välja kläder o.s.v

:O

Men vi hade No med Birgitta och då skulle vårt arbete med planeterna vara klart men jag hade typ 3 planeter kvar att skriva om!

Men hon sa att man kunde lämna in ändå.

Sen hade jag No med Jenny och då höll vi på med skelettet, man skulle typ ta ett papper rulla ihop det till ett "ben" skulle det föreställa i alla fall.

Och sen skulle vi stapla böcker på "benet" och se hur många böcker man kunde stapla utan att det braka ihop.

Jag lyckades stapla 8 böcker!

Väldigt stolt!

Men sen hade vi svenska och då skulle vi ha prov, det gick väl sådär glömde bort lite saker men annars var det okej.

Men sen hade vi Lunch och då blev det påsk mat! MUMS!

Sen hade vi idrott och jag fick jätte ont i magen, men det gick bra ändå.

Engelska hade vi sen, och då hade vi vikarie.

Jag, Johanna, Mickiz och Melinda satte och i grupprummet, man skulle rita sitt rum och beskriva det på engelska.

Men sen slutade vi och då gick jag och Johanna till gårn och köpte en macka till henne och sen gick vi hem till henne.

Nu sitter vi vid varsin dator och bloggar :D

Det blir skönt imorgon, sista dagen i skolan och sovmorgon!

Vi ses!

 

Av Melissa - 13 april 2011 20:22

Sitter med en varm kopp té i handen, mm!

Har precis lagt på en ansikts mask och sitter nu här skrivandes på ett inlägg.

Jag tränade lite på svenska provet innan och jag hoppas att jag klarar det.

Men sen så tog man ju en paus och läste nya frida tidningen man fick idag!

Jag har varit över hos pappa men det vet ni redan.

Nu ska jag nog dricka upp mitt té och se om det är något bra på tv.

    Här tog man en lite paus från allt skrivande /\ 

                                                                       | 

  Vi ses!

 

Av Melissa - 13 april 2011 16:24

Har nästan inte skrivit något idag men jag har haft fullt upp!
Nu sitter jag hos pappa och ser på "family guy", nej det slutade för en sekund sen :(

Men idag har man inte gjort så mycket!

Fransmännen/kvinnorna och spanjoren var inte med idag eftersom att dom skulle åka hem.

men skolan säg väl ut så här:

Bild: då fortsatte jag med min gubbe som blev till en hund istället, jag berättade en bra nyhet till Johanna också.

Svenska: Vi gick och satte oss i grupprummet men sen kom killarna och skulle sätta sig där och då blev det ett bråk mellan dom, Cristin och Melinda och så.

Men sen så sa Linda (läraren) att vi skulle sitta halv tiden och killarna andra tiden.

So: Vi höll på med afrika och då satt vi ute i korridoren, men sen skulle vi komma in för det var några som skulle redovisa, dom var jätte duktiga.

Lunch: då var det korv och mos, det blev en ganska snabb lunch och sen gick vi upp till språket och bara pratade.

Språk (spanska): Vi hade läxförhör typ nästan hela lektionen, och jag hade inte tränat på allt eftersom att jag hade varit sjuk för veckan och inte fått reda på läxorna och så.

Idrott: Men sen hade vi idrott och då höll vi på men några övningar så fick man poäng och så!

Matte: vi jobbade fortfarande med ekvationer.

Slut!

Skol dagen gick jätte fort (skönt).. men sen så gick jag, Mickiz och Johanna och väntade på Johannas mamma och Mickiz's buss.

Sen drog jag till pappa.

Men idag har jag haft på mig jeans tights, ett svart linne och en brun t-shirt.

Ska nog ta och se på Srubs nu!

Vi ses!

 

Av Melissa - 12 april 2011 20:34

Har inte kunnat skriva eftersom att jag har varit i södertälje med Felicia.

Vi hade det jävligt kul.

Så här blev det då, vi åkte dit och typ pratade väl om lite random saker på bussen om typ husdjur och om vilka sporter vi har gått på.

Ja vad ska man säga?

Men när vi kom dit så gick vi till hennes mammas jobb för att lämna väskorna, och sen gick vi till alla sorters affärer och prova 100 tals kläder!

Men sen så skulle vi gå och knäcka Felicias rygg och det tog typ 5-10 minuter.

Sen drog vi till Donken och köpte hamburgare MUMS!

Sen gick vi iväg och provade ännu mera kläder.

Ska lägga upp lite bilder på vår dag i södertälje!

         

Hade verkligen as kul!

Vi ses!

 

Av Melissa - 12 april 2011 07:28

Nu har man gått upp då (sjusovare), håller på att välja tröja.

Ska jag ta blå eller lila?

Skola idag då.. jag är inte säker men jag tror vi har Hemkunskap först.

Har inte så mycket att skriva om, jo juste ska städa hamstrarnas bur idag.

Ehm ja det blir nog en tråkig dag idag, men idag ska jag ha på mig en lila eller en blå tanktop, jeanstight och något över typ.

Nu måste jag verkligen gå!

Vi ses!

 


Av Melissa - 11 april 2011 20:50

Blir lite många inlägg idag ^^ men det får ni leva med.

Ska lägga upp lite bilder på några vi tog nyss när vi var ute.

Det blir väl ett litet tag till som hon är kvar, 21:30 - 22:00.

Vi ska nog börja plugga lite nu på svenska provet, får se hur det går.

  Så vackert ^^   Tänkte också säga god natt för det här blir sista inlägget för idag, Puss och kram, sov gott!

Vi ses!


 

Ovido - Quiz & Flashcards