melle-hjrta

Alla inlägg under april 2011

7K

Av Melissa - 6 april 2011 13:37

Hej jag är hemma idag igen!

Aja vad har jag gjort idag?

Gått upp, ätit en macka.

Målat naglarna, dom blev jätte coola.

Jag försökte ta foto på dom men det blev jätte sudigt :(

Just nu sitter jag och camar med Felicia :D...flummmar lite..

Men ialla fall, vi ska över till Ingvor och Tommy och typ lämna en present till min kusin som fyller 11 år idag så jag kommer ta lite foton och ladda upp!

ehm blev inte ett så långt inlägg men jag skriver lite mer senare :D

Av Melissa - 5 april 2011 20:17

Haha idag blev det många blogg inlägg, klockan är här 20:18 och jag ska fixa lite tidningar till imorgon så jag har nånting att göra.

Just nu är jag inne på facebook och chattar med min gamla kompis Lovisa, det är kul att vi fortfarande har kontakten även om hon har flyttat och så.

Jag tänkte lägga in en bild på ett minne jag har med Felicia och Miranda, när vi var på gårn när det var rock kväll.

Jag hade sjukt roligt då, förutanom när dom två banden sjöng för dom var fruktansvärt dåliga.

Men dom sjöng (skrek) ju Rock, och sen var det ju "normal" musik.

Men jag hade tänkt att lägga upp en bild när vi gjorde oss i årning.

Jag kan bara säga en sak och det var att vi hade SJUKT roligt.

Tänkte också säga God Natt även om jag inte ska gå och lägga mig en men det här blir mitt sista inlägg för idag!

God natt sov gott see ya tomoroow tror jag att det stavas.

  Jag vill också tacka mina underbara vänner för den kvällen!

Av Melissa - 5 april 2011 16:48

Har gjort en smootie som blev jätte god

 

Funderar på om jag ska gå till skolan i morgon, känner mig lite dålig i magen.

Det kan ju vara smoothien men jag mådde inte sådär bra innan den heller.

Jag ska försöka hitta på något roligt, och jag målade mina tånaglar faktiskt!

Dom blev blåa men vet inte riktigt om jag ska lägga dit något.

Mamma är och hämtar bilen med Peter just nu så det är bara jag och Miranda hemma just nu.

Men vi får se vad jag hittar på, vi ses i morgon antagligen eftersom att jag kommer blogga och så kanske jag säger god natt ikväll!

Av Melissa - 5 april 2011 14:36

Har precis kommit upp ur badet.. eller nja för några minuter sen.

Det är så skönt när man känner sig ren, sen när man steg upp så torkade man håret och det blev hur lent som helst efter man borstat det.

Efter det så bestämde jag mig för att måla naglarna, dom blev gröna med lila prickar det såg lite coolt ut men knäppt på samma gång.

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, kanske ta en kopp te och kanske ha lite hemma spa med ansikts mask och sånt.

Har tänkt att kanske måla tå naglarna också men vet inte riktigt om jag orkar det.

Jag försöker hitta på något roligt nu när jag är sjuk.

Aja det var ganska skönt att bada här får ni en bild på mina fötter haha lite random men jag försöker lägga upp lite bilder på allt jag har gjort och så

       

Av Melissa - 5 april 2011 12:12

Jag älskar att svara på frågor (om dom inte är för komplicerade) och jag älskar att göra massor av roliga test.

Så jag tänkte ha en lite frågestund där ni mina läsare får fråga vad ni vill och jag lovar att svara.

Men här kommer ett test som visar vem jag är.... och lite till.


*Ditt utseende:
Hårfärg? - blondin
Längd? - typ 1,62 elr ngt
Skostorlek? - 38-40
Ålder? - 13

*Kärlek:
Har du kille just nu? - nej:(
Gillar du någon? - yesbooooox
Vem?  det vet du inte

*Smak & stil:

Vad har du på dig? - pyjamas HAHA X)

Hur beskriver DU en fjortis? - asså typ bitchig och lite översminkad
Hur beskriver du en pluggis? - lite mer annorlunda
Har du bytt stil någon gång? - inte vad jag kommer ihåg
Vem är din förebild? - SPÖKET LABAN

*Yes/No:
Är du allergisk mot något? - aa
Tror du på Gud? -  nej
Har du en bästis? - ja
Är du vegitarian? - nej
Har du vart med om/ i ett stort gräl?- ja

*Antingen elr:
mjölk / saft? - saft
ipren / alvedon? - alvedon
katt / hund? - båda
cykla / gå? - cykla


inte ett så roligt test men jag håller på att leta efter ett mer personligt.

Av Melissa - 5 april 2011 11:30

Idag då?

Jaa jag gick typ upp för 5-10 minuter sen, åå jag är fortfarande sjuk!

Så idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra då, har ju inte gjort så mycket så det blir inte ett så långt inlägg.

Men ja något måste man ju skriva, så jag har varit inne på FB dårå eller jag är det just nu!

Så jag håller på med Vän Quiz som jag glömde att göra igår, så vi får väl se vad jag får för svar.

Jag tror att jag ska byta skol väska till min vita med blåa blommor på men jag är inte riktigt säker.

Någon idé på vad jag kan göra idag   

Av Melissa - 4 april 2011 19:23

HEj jah som ni kanske ser så håller jah på med en ny design.. så vi får se hur de går med den.

Men ska föröska lägga upp typ veckans look!!

Men aja i helgen (fredagen) så skulle mammas halv systers halv syster (Nina) komma så det var lite roligt! Men i alla fall så då skulle vi sova hos Peter åå jah tror jaa..

Men på lördagen då?? så va jaaa med mimmi åå vi flummade omkring på gatorna :D men sen så skulle vi hem till peter för att hämta mina saker eftersom att jag skulle sova över hos henne! Och då fick vi med oss lite chips och ostbågar till kvällen och jag fick också en choklad.

Men sen på söndagen gjorde jag inte så mycket så det är inget man kan skriva om då då.

Men idag så vakna jag med spräng huvudvärk och lite migrän, så jag bad mamma sjukanmäla mig.

Och nu har jag spräng huvudvärk och ont i magen men jag har redan tagit 3 alvedoner nu så.

Men jag sov jätte länge, till typ tre-halv fyra eller något och sen gick jag upp och åt frukost/lunch/middag det blev toast och oboy.

Sen tog jag en alvedon och gick och kollade i nya kläd katalogen vi fått, och då hitta jag lite kläder som jag hoppas på att få.

Men sen så gick jag och satte mig vid datan, sen tog jag en alvedon igen efter att jag fått spräng huvudvärk igen.

Sen gick jag upp och vi alla tre ringde Peter (alla i familjen är sjuka idag) och han hade också gått hem och blivit sjuk :O

Men sen gick jag ner igen och gjorde pannkakor och tog en alvedon.

Sen gick jag upp och åt mina pannkakor och satt lite vid datan.

Och nu sitter jag här med spräng huvudvärk.

Så jag vet inte riktigt men jag tror att jag kommer stanna hemma i morgon igen för jag tror att Miranda kan ha smittat mig med sin magsjuka eftersom att jag har fått världens mag ont!

Men vi får se sen då... i morgon alltså.

HEJ DÅ!!!

 

Av Melissa - 1 april 2011 22:49

Hej allihopa!

Har precis läst lite på Fokis blogg och nu tror jag att jag ska gå och lägga mig och se på tv, i morgon kanske det blir lite pyssel planerande men vi får se..

Tänkte bara säga God natt och så ses vi i morgon! :D

Ovido - Quiz & Flashcards