melle-hjrta

Alla inlägg under april 2011

Hej

Av Melissa - 17 april 2011 16:20

Har kommit hem från pappa nu och tänkte se om jag kunde hitta någon rolig bild jag kunde teckna av.

Men när jag kom till pappa ialla fall så var det stor städning på gång, i början hjälpte jag till men sen gick jag, Miranda och Adissa ut.

Vi var i en lekpark först men sen sprang Miranda och Adissa iväg och då gick jag runt och leta efter dom.

Sen så hitta jag dom och då sprang vi in igen.

Då såg vi lite på tv och åt lunch.

Men sen så när vi såg på disney channel så kom det ett pogram där man lär sig att teckna olika figurer.

Och jag gillar ju att rita så jag satte igång.

Men sen så ville Miranda dra hem så då gick vi.

Och nu har vi varit hemma i minst 5 minuter.

Men ska se om det är något bra på tv annars så börjar jag packa för imorgon!

Vi ses!

 

Av Melissa - 17 april 2011 10:33

Jag har precis duschat och ska snart dra till pappa.

I dag ska jag packa så jag kommer sen skriva vad jag hade tänkt att ha med mig.

Det var skönt att sova och jag vacknade vid typ kvart i 8, men jag orkade inte gå upp.

Jag har inte gjort så mycket, bara fixat mig och käkat frukost, borstat tänderna.

Jag tror att jag ska dra nu så skriver jag lite senare när jag har kommit hem igen.

Vi ses!

 

Av Melissa - 16 april 2011 22:33

 

Det här blir mitt sista inlägg för idag.

Jag har precis kollat klart på "easy A" och den var faktiskt ganska bra!

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, det är ju lördag så jag tror jag kommer vara uppe ett litet tag till.

I morgon är det söndag och då ska jag packa tills på måndag då jag åker till Johanna.

Ska bli kul, jag kommer åka vid typ tio till henne så jag kommer antagligen har väckarklocka.

Men det är på måndag.

Skönt att det äntligen är påsklov!

Vi ses!

 

Hej

Av Melissa - 16 april 2011 17:01

 

Då var det bestämt, mamma kommer att sova hos Peter och vi kommer ha "huset" för oss själva!

Hur har dagen sett ut efter korv grillningen?

Vi åkte ner till stan för Peter skulle handla nånting.

Sen så åkte vi hem, jag och Miranda åt glass!

Sen när mamma hade åkt så sjöng jag sing star

Halv sju ska man till Peter och käka, jag tror att det blev kött eller något.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, Miranda håller på att skicka lite låtar!

Black and Yellow och Tonight...

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu.

Vi ses!

 

Av Melissa - 16 april 2011 14:08

 

Nu är det äntligen påsklov!

Har precis varit hos kusin vitaminerna och grillat korv.

Enligt mig är det ett sommar tecken ;)

Det var kul, vi körde burken och ritade i lillkussens top model bok <3

Men nu är vi hemma!

Det har varit jätte varmt idag, hos oss är det ungefär 30,3 grader ute!

Jag och Miranda kanske ska vara hemma själva idag, vi hoppas på ett JA från mamma och Peter.

Vi får väl se vad som händer ikväll då.

Nu är det bara ungefär två dagar kvar sen åker jag till Johanna.

Jag längar det kommer bli jätte jätte kul!

Jag har inte tagit några bilder idag tyvärr men jag ska se om jag kan göra det fram mot kvällen.

Hoppas ni har det bra!

Vi ses!

 

Av Melissa - 15 april 2011 17:41

  Dagens låt är en låt jag har gått runt och sjungit på ända sen jag kom hem

Av Melissa - 15 april 2011 17:33


  Just nu sitter jag hemma hos pappa, jag har precis fikat lite med munk och dammsugare.

MUMS!

Nu är det äntligen påsklov, skoldagen kändes som flera år!

Men sen kom man äntligen hem.

När jag kom hem åt jag en macka, gick in på facebook och sen gick jag ut och solade.

Solen lysser här, det är underbart!

På måndag åker jag till Johanna det kommer bli jätte kul!

Ikväll så blir det nog film och chips.

Vi får se om jag hinner med och blogga senare.

Snart ska jag hem och äta lite mat och sen blir det väl att bara ta det lugnt ett tag.

Hoppas ni kommer ha en bra fortsatt fredag.

Vi ses!

 

Av Melissa - 15 april 2011 08:27

Nu sitter man vid datorn en lite stund, har lovat att jag ska komma tidigare till skolan för att Johanna är där.

Sista dagen i skolan och man har sovmorgon, JIPPIE!

Är precis klar och har lockat håret och allting.

Nu är det bara att gå till skolan.

På påsklovet ska man vara hos Johanna Mån-Ons och sen åker jag till mormor nästa helg.

Vad ska ni göra i påsk?

 


Vi ses!

 

Ovido - Quiz & Flashcards